Nitrofreak
Post weinig
omega b2, v6, 2,5 liter, automaat uit 99 loopt op 5 poten na grote beurt,de garage haalt morge de kop er af om te kijke wat er loos is ,hij heeft zelf een idee dat de hydrolishe zuiger stuk is gelopen ,dit zou de oorzaak zijn omdat de vorige eigenaar dikkere olie heeft gebruikt om het tikken te verstoppen voor de verkoop,en nu na beurt "gewone " olie heeft verversd, hij heeft gemeten dat de cilinder compressie verlies heeft en heeftt me laten zien dat de inlaat kleppen vies en aangeslagen zijn tegen over de goede kleppe ,nu vind ik t alleen erg raar dat ik deze auto 6 maanden heb, en al 2 keer een lange rit hebt gemaakt en ook sport stand weleens hebt gebruikt en de motor lekker in zn toeren hebt gehad!!en dit allemaal heeft nog nooit enig raar geluid of gevoel teweeg hebt gebracht,de auto rijd op zich zeunig een heeft in 6 maanden geen druppel olie verbruikt,heeft iemand een idee ofdat dit verhaal daadwerkelijk zou kunne kloppen of heeft mischien iemand een heel ander idee dan hoor ik dat graag