• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Van Corsa B naar Astra G

Hahaha, het gevoel is iets minder, maar trekt zeker goed door...

Met een paar aanpassingen zou ik hem wel naast zo'n oude GSI willen zetten. :o

En je kan elkaar (nog) verstaan in de auto :D

Hahaha, het gevoel is iets minder, maar trekt zeker goed door...

Met een paar aanpassingen zou ik hem wel naast zo'n oude GSI willen zetten. :o

En je kan elkaar (nog) verstaan in de auto :D

Maar ff iets anders..

Verlichting van 't handschoenenvakje is niet alles meer... Heb ik dat lampje los gehaald, zie ik dat er geen stekker achter zit?:hmmz wel een blauwe en rode kabel, en nog 1. Kan ik hier gewoon stekkertjes aanmaken en op de lampen houder schuiven??

Zekeringen kastje zit trouwens wel wat verder weggestopt dan bij een corsa B.. :P

Maar ff iets anders..

Verlichting van 't handschoenenvakje is niet alles meer... Heb ik dat lampje los gehaald, zie ik dat er geen stekker achter zit?:hmmz wel een blauwe en rode kabel, en nog 1. Kan ik hier gewoon stekkertjes aanmaken en op de lampen houder schuiven??

Zekeringen kastje zit trouwens wel wat verder weggestopt dan bij een corsa B.. :P

Ja dat kastje hebben ze leuk opgelost. Zo vaak meegemaakt dat het vakje gewoon naar beneden dondert haha..

Heb je al meer foto's? Ben wel benieuwd :D

Zekeringkastje is inderdaad even wat schroeven verwijderen, maar ook wel veilig... Wordt tenminste niet alle zekeringen gejat.

Ja dat kastje hebben ze leuk opgelost. Zo vaak meegemaakt dat het vakje gewoon naar beneden dondert haha..

Heb je al meer foto's? Ben wel benieuwd :D

Zo heb een paar foto's geschoten:

Schermafbeelding%202011-02-26%20om%2023.12.02.png

Schermafbeelding_2011-02-26_om_23.10.21.png

Zekeringkastje is inderdaad even wat schroeven verwijderen, maar ook wel veilig... Wordt tenminste niet alle zekeringen gejat.

Lijkt wel of je koplampen wat wazig/gelig zijn geworden, klopt dat of licht dat aan de foto? Is volgens mij een standaard probleem bij astra's. Ik heb het zelf ook gehad en toen heb ik er maar nieuwe ingehangen. Verder mooie bak.

Leuke wieldoppen ook! Ik heb dezelfde :)

Lijkt wel of je koplampen wat wazig/gelig zijn geworden, klopt dat of licht dat aan de foto? Is volgens mij een standaard probleem bij astra's. Ik heb het zelf ook gehad en toen heb ik er maar nieuwe ingehangen. Verder mooie bak.

Leuke wieldoppen ook! Ik heb dezelfde :)

Is volgens mij de spiegeling van de gele verlichting daar in de wasbox.

Er lijkt ook een vlek te zitten op te motorkap, maar dat is echt niet zo :P

Is volgens mij de spiegeling van de gele verlichting daar in de wasbox.

Er lijkt ook een vlek te zitten op te motorkap, maar dat is echt niet zo :P

Dat ziet er leuk uit!

ben alleen niet zo van het grijs maar je kan het leuk maken!

en zoon opendakje ben ik geen fan van had het ook bij mijn Corsa B deze was zo lek als een mandje!

maar in ieder geval heel veel succes ermee!

Dat ziet er leuk uit!

ben alleen niet zo van het grijs maar je kan het leuk maken!

en zoon opendakje ben ik geen fan van had het ook bij mijn Corsa B deze was zo lek als een mandje!

maar in ieder geval heel veel succes ermee!

Terug
Naar boven