• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Van die momentjes dat je je even achter je oor krabt...

McKaamos

Woont hier bijna
Pasgeleden had m'n pa een donkergrijze Corsa D te leen van de dealer omdat z'n Astra voor de APK moest.

Het wagentje stond op de oprit, m'n vriendin kijkt er eens naar en vraagt me wat voor Opel het is (is ze niet zo goed mee als ik ;) ).

Dus ik zeg dat het een Corsa D is.

Ik: "Ik vind em wel mooi. Misschien iets voor jou, alsje Corsa B vervangen moet worden ;) "

Zij: "Nee, ik vind het niks. Die neus, vorm van de body.... nee, niks voor mij".

Naja, prima, smaken verschillen.

Een paar dagen later rijden we ergens en zien een donkerblauwe Opel rijden.

Zij: "Oh die is mooi! Wat is dat voor een?"

Ik: "Dat is een Corsa D. Zelfde model als m'n pa te leen had, alleen een ander kleurtje. Pas vond je het helemaal niks..."

En toen krabbelde ik maar eens achter m'n oor, met een behoorlijke "WTF" uitdrukking op m'n gezicht... :wtf

@crossagek wrote:ik ben bezig een custom made gsi bumper te maken voor mijn TR , dus ben veel in de garage .

was op een gegeven moment toe aan plamuren , maar mijn plamuur was bijna op , dus zeg tegen mijn vriendin dat ik even naar de bouwmarkt ga voor plamuur voor de bumper .

zegt zij : maar dat hoeft niet want je hebt binnen nog plamuur liggen , ik pak het wel even

komt ze aan lopen met gipsplaat plamuur :jerry

ja toen heb ik me wel even achter hetoor gekrabd

:D :D :D

@crossagek wrote:ik ben bezig een custom made gsi bumper te maken voor mijn TR , dus ben veel in de garage .

was op een gegeven moment toe aan plamuren , maar mijn plamuur was bijna op , dus zeg tegen mijn vriendin dat ik even naar de bouwmarkt ga voor plamuur voor de bumper .

zegt zij : maar dat hoeft niet want je hebt binnen nog plamuur liggen , ik pak het wel even

:D :D :D

ik ben bezig een custom made gsi bumper te maken voor mijn TR , dus ben veel in de garage .

ik ben bezig een custom made gsi bumper te maken voor mijn TR , dus ben veel in de garage .

Ja zo´n opmerking had mn zus een paar jaar geleden ook. Mn broertjes auto vond ze maar niets, zag ze bij de supermarkt een Opel staan, ´´ja dat vind ik een mooi model´´ ik: das het zelfde model als ons broertje heeft!

Tja, toen lag het dus aan de kleur, ''nee dan vind ik zijn kleur niet mooi''....

Owwwjaaaaaahh :hmmz

Ja zo´n opmerking had mn zus een paar jaar geleden ook. Mn broertjes auto vond ze maar niets, zag ze bij de supermarkt een Opel staan, ´´ja dat vind ik een mooi model´´ ik: das het zelfde model als ons broertje heeft!

Tja, toen lag het dus aan de kleur, ''nee dan vind ik zijn kleur niet mooi''....

Owwwjaaaaaahh :hmmz

Vind het nog mee vallen van het plamuur !

Tijd terug zei ik tegen d'r haal ff sleutel 10 binnen, want ik heb hier de verkeerde past niet, moest een beugeltje los onder de kap..

Komt ze terug met sleutel 3 en 7 ! Ze kon nr 10 niet zo gauw vinden.:???:

Vind het nog mee vallen van het plamuur !

Tijd terug zei ik tegen d'r haal ff sleutel 10 binnen, want ik heb hier de verkeerde past niet, moest een beugeltje los onder de kap..

@louwe 16 klepper wrote:@Jerremy wrote:Vind het nog mee vallen van het plamuur !

hmmm bestaat sleutel 3 wel

of probeer je onz wat wijs te maken :jerry :jerry :jerry

doet me trouwens denken aan manta manta

t stukje dat ze bertie z,n manta aan het afstellen zijn

Hij heeft niet gezegd wat voor sleutel ;) Als het een inbus is kan het prima ;)

@louwe 16 klepper wrote:@Jerremy wrote:Vind het nog mee vallen van het plamuur !

hmmm bestaat sleutel 3 wel

of probeer je onz wat wijs te maken :jerry :jerry :jerry

doet me trouwens denken aan manta manta

t stukje dat ze bertie z,n manta aan het afstellen zijn

Hij heeft niet gezegd wat voor sleutel ;) Als het een inbus is kan het prima ;)

ik heb in min portomonee een steek-ring 3.5mm zitten, altijd bij me.

gewoon voor de lol, maar die is echt echt sleutel 3.5.

zo klein is er dus wel, als het goed is ken Jerremy dit sleuteltje wel, is trouwens ook wel leuk voor aan de sleutelbos..

Willem

ik heb in min portomonee een steek-ring 3.5mm zitten, altijd bij me.

gewoon voor de lol, maar die is echt echt sleutel 3.5.

zo klein is er dus wel, als het goed is ken Jerremy dit sleuteltje wel, is trouwens ook wel leuk voor aan de sleutelbos..

Willem

Ik heb mijn auto nu ruim 3 jaar en 45000 km en kwam er dit weekend achter dat ik een verstelbaar stuur heb. :shock: :shock:

Dus het zijn niet alleen vrouwen.

Terug
Naar boven