• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Van die momentjes dat je je even achter je oor krabt...

Ik heb mijn auto nu ruim 3 jaar en 45000 km en kwam er dit weekend achter dat ik een verstelbaar stuur heb. :shock: :shock:

Dus het zijn niet alleen vrouwen.

@eddie V6 CDTI wrote:Ik heb mijn auto nu ruim 3 jaar en 45000 km en kwam er dit weekend achter dat ik een verstelbaar stuur heb. :shock: :shock:

Je radio had je al wel gevonden???

:jerry

@eddie V6 CDTI wrote:Ik heb mijn auto nu ruim 3 jaar en 45000 km en kwam er dit weekend achter dat ik een verstelbaar stuur heb. :shock: :shock:

@GTS Power wrote:@eddie V6 CDTI wrote:Ik heb mijn auto nu ruim 3 jaar en 45000 km en kwam er dit weekend achter dat ik een verstelbaar stuur heb. :shock: :shock:

Radio? In zo'n Vectra Station past wel een orkest in de kofferbak. Dus de radio is toch niet nodig :jerry

@GTS Power wrote:@eddie V6 CDTI wrote:Ik heb mijn auto nu ruim 3 jaar en 45000 km en kwam er dit weekend achter dat ik een verstelbaar stuur heb. :shock: :shock:

Radio? In zo'n Vectra Station past wel een orkest in de kofferbak. Dus de radio is toch niet nodig :jerry

Doe ik met je mee , ik had een paar jaar terug een corsa C gsi en nooit de stuurverstelling kunnen vinden , tot ik na een jaar het boekje een keer doorneusde en de beschrijving zag :angel :angel

Doe ik met je mee , ik had een paar jaar terug een corsa C gsi en nooit de stuurverstelling kunnen vinden , tot ik na een jaar het boekje een keer doorneusde en de beschrijving zag :angel :angel

Mijn vriendin heeft ook ooit mooie uitspraken.

Gisteren nog, speelde een potje fifa met een vriend.

Om de wedstrijd te beslissen moesten we penalty's nemen.

Elke keer als iemand scoorde, zei ze tegen degene die dan moest keepen:

"Waarom duik je dan de verkeerde kant op??"

Mijn vriendin heeft ook ooit mooie uitspraken.

Gisteren nog, speelde een potje fifa met een vriend.

Om de wedstrijd te beslissen moesten we penalty's nemen.

Elke keer als iemand scoorde, zei ze tegen degene die dan moest keepen:

"Waarom duik je dan de verkeerde kant op??"

@crossagek wrote:@eddie V6 CDTI wrote:Ik heb mijn auto nu ruim 3 jaar en 45000 km en kwam er dit weekend achter dat ik een verstelbaar stuur heb. :shock: :shock:

hier nog 1, heb de c al 5 jaar...

kwam er vorig jaar achter dat het stuur verstelbaar was :P

@crossagek wrote:@eddie V6 CDTI wrote:Ik heb mijn auto nu ruim 3 jaar en 45000 km en kwam er dit weekend achter dat ik een verstelbaar stuur heb. :shock: :shock:

hier nog 1, heb de c al 5 jaar...

kwam er vorig jaar achter dat het stuur verstelbaar was :P

Mijn zus heeft bij haar eerste Corsa A een hele winter zonder verwarming gereden. Altyd dikke jas aan en ze dacht dat de thermostaat kapot was. Bleek het dat ze de ventilatieroostertjes op dicht had staan :jerry

Mijn zus heeft bij haar eerste Corsa A een hele winter zonder verwarming gereden. Altyd dikke jas aan en ze dacht dat de thermostaat kapot was. Bleek het dat ze de ventilatieroostertjes op dicht had staan :jerry

Terug
Naar boven