• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Van die momentjes dat je je even achter je oor krabt...

Afgelopen weekend even op en neer met de Ascona naar mijn broer om zijn auto te maken.

Gaan we nog stappen zaterdagavond? uuuh, ja dat is goed, even wat cd's uit de auto halen.

Bijrijderskant open, sleutels op de stoel, knopje naar beneden en deur dicht. uuuh.... :thumbdown

Nou ja, zondag maar even kijken, eerst maar de stad in.

Zondag middag (eerst uitgeslapen) 5min werk en ik kon er weer in. :thumbup

Gooit mijn broer de huisdeur dicht, uuuuh... :jerry :thumbdown

Buurman was gelukkig thuis met een reserve sleutel. :thumbup

Afgelopen weekend even op en neer met de Ascona naar mijn broer om zijn auto te maken.

Gaan we nog stappen zaterdagavond? uuuh, ja dat is goed, even wat cd's uit de auto halen.

Bijrijderskant open, sleutels op de stoel, knopje naar beneden en deur dicht. uuuh.... :thumbdown

Nou ja, zondag maar even kijken, eerst maar de stad in.

Zondag middag (eerst uitgeslapen) 5min werk en ik kon er weer in. :thumbup

Gooit mijn broer de huisdeur dicht, uuuuh... :jerry :thumbdown

Buurman was gelukkig thuis met een reserve sleutel. :thumbup

Ik heb er ook nog een, een vriend van me rijd vanaf Goch duitsland de snelweg op, 100 kilometer verder zegt hij tegen zijn maat: AUSFAHRT is ook een grote stad zeg!!! hahahahahahahaha

Ik heb er ook nog een, een vriend van me rijd vanaf Goch duitsland de snelweg op, 100 kilometer verder zegt hij tegen zijn maat: AUSFAHRT is ook een grote stad zeg!!! hahahahahahahaha

Ooit vroeger met me vader een snackbar gezocht in duitsland.

Dacht heb er 1 gevonden ,op de borden stond friedhof.

Wij het volgen draaien de parkeerplaats op ,was het een begraafplaats :hmmz :wtf

Ooit vroeger met me vader een snackbar gezocht in duitsland.

Dacht heb er 1 gevonden ,op de borden stond friedhof.

Wij het volgen draaien de parkeerplaats op ,was het een begraafplaats :hmmz :wtf

Ach ja een vriendin van mij vond toen ik de Manta origineel had niet mooi :argue

Toen reed er een GSI langs zij ze .... oooo kijk een Porsche :shock:

Ik zij zon 1 heb ik ook thuis staan... zegt ze nee die van jou is kleiner :hmmz

Bumper en sideskirt eraan en ze herkennen de hele auto niet meer :sleeping

Ach ja een vriendin van mij vond toen ik de Manta origineel had niet mooi :argue

Toen reed er een GSI langs zij ze .... oooo kijk een Porsche :shock:

Ik zij zon 1 heb ik ook thuis staan... zegt ze nee die van jou is kleiner :hmmz

Bumper en sideskirt eraan en ze herkennen de hele auto niet meer :sleeping

Gisteren geld bij de bank overgemaakt.

Of hij er een omschrijving bij moest zetten vroeg ie, ik zeg zet er maar schroefset bij.

Alles afgehandeld en toen zei hij: nou dan kun je lekker weer gaan schroeven :hmmz :hmmz :hmmz :hmmz

Gisteren geld bij de bank overgemaakt.

Of hij er een omschrijving bij moest zetten vroeg ie, ik zeg zet er maar schroefset bij.

Alles afgehandeld en toen zei hij: nou dan kun je lekker weer gaan schroeven :hmmz :hmmz :hmmz :hmmz

gister met iemand contact gehad via marktplaats aan de telefoon

1 of andere buitenlander,

hij had een irmscher stuur te koop staan, gebeld.. zegt die , ja is net verkocht voor 600 euro..

nou toen had ik ff een achter me oor krab momentje :wtf :jerry

gister met iemand contact gehad via marktplaats aan de telefoon

1 of andere buitenlander,

hij had een irmscher stuur te koop staan, gebeld.. zegt die , ja is net verkocht voor 600 euro..

nou toen had ik ff een achter me oor krab momentje :wtf :jerry

Dit is wel een leuk topic.

Ik werd laatst gebeld door een collega, dus ik neem op en zeg: Hey, zeg het eens. Zegtie: nee, zeg jij het maar....

Dus ik een beetje verbaasd: maar jij belde mij?

Hij: ow, is dat zo? Nou, laat dan maar zitten.

En bots, de telefoon er weer op :wtf

En m'n vriendin laatst, toen ik een generatortje in de tuin had voor om flink wat hout kort te zagen (ja, helaas, elektrische kettingzaag :( ) en dat generatortje wat moeilijk begon te lopen: het lijkt wel of dat ding 'op drie poten loopt, zoals jij laatst bij die auto zei'

...Ja schat....het is dan ook een driecilinder....

Bleek dat het brandstoffilter verstopt raakte...

Dit is wel een leuk topic.

Ik werd laatst gebeld door een collega, dus ik neem op en zeg: Hey, zeg het eens. Zegtie: nee, zeg jij het maar....

Dus ik een beetje verbaasd: maar jij belde mij?

Hij: ow, is dat zo? Nou, laat dan maar zitten.

En bots, de telefoon er weer op :wtf

En m'n vriendin laatst, toen ik een generatortje in de tuin had voor om flink wat hout kort te zagen (ja, helaas, elektrische kettingzaag :( ) en dat generatortje wat moeilijk begon te lopen: het lijkt wel of dat ding 'op drie poten loopt, zoals jij laatst bij die auto zei'

...Ja schat....het is dan ook een driecilinder....

Bleek dat het brandstoffilter verstopt raakte...

Wat een verhalen hier, helemaal stuk hier op de zaak.

Moet voorzichtig doen want als ze langs me kantoor lopen zien me echt stuk gaan in me eentje.

:wors :jerry :thumb

Terug
Naar boven