• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

vandaag weer een c coupe afgeschreven door een golfrijder. m

amai zonde voor het dettje! :thumbdown

De Golf rij met 100 door de straat waar je 50 mag.. en dan nog door de bocht en nee da ziet de kadett rijdster niet nee,als de golf met 80 door de bocht komt dan is hij er snel.en dat verwacht je niet altijd. en he is links achter (zijkant) en geen remsporen da is ook al een teken. ma da gaat zo snel een ongeval :mad:

nog sterkte aan de eigenaresse.

en niet sterkte aan de golf rijder :fy1 :swear :thumbdown:mad:

zonde van de dett.

gelukkig is er niets met de bestuurder.

maar die golf rijder moeten ze aan de hoogst boom hangen.

voorang moet je verlenenen niet krijgen.

voor het zelfde geld zitten er kids achter in.

elk mens kan fouten maken in het verkeer.

maar dit lijkt niet op een fout.

maar meer express.

aanpakken die hap.

hopelijk winnen ze alles.

en die golf rijder nooit meer laten rijden.

su6 met de afhandeling en veel sterkte.

ik heb ook een aantal jaren geleden een b manta aangeschaft het ook presies het zelfde schade net zoals op de foto had ook een golf tegen aan gezeten maar gelukkig hebben we de manta weten te redden van de zons ondergang nieuwe zijflank erop lassen en een andere achter

as.. sterkte met het verlies!!

tjipke

nou de verzekering doet niks:swearmaar die jongen heeft nu een andere koets gekocht en begint een nieuw project.:jerry

en de kadett is nu van mij.sommige onderdelen had hij nodig voor de zijne dus heb hem niet kompleet.maar ik trek hem uit elkaar en kijk of hij nog te maken is iig:P dus moet wel een hoekje in:angel

origineel gepost door pipo

nou de verzekering doet niks:swearmaar

Zo ken ik ze weer!:thumbup Wat je meestal verzekerd is de zekerheid dat je je premie geld net zo goed door de plee kan spoelen...:swear

origineel gepost door pipo

ik trek hem uit elkaar en kijk of hij nog te maken is iig:P dus moet wel een hoekje in:angel

Respect man!:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors

2dk0c5x.gif

succes en beterschap (ook voor het kadettje)

edit: ik zie net dat het alweer een tijdje geleden is

hoe staat het er nu voor?

De sticker die 'Uniek' bijvoegde moet je dan op A0 formaat op de achterruit plakken...

is heel fout, k weet het, maar toch.. vooral als dat pestventje weer een vw gekocht heeft...

Tis een "oud" topic met een oude discussie, maar...

Nu begrijp ik ook wel dat de persoon niet erg geliefd is, maar als je met je auto met 100km/h in een andere auto klapt is er wel heel wat meer schade dan dit. Zeker een vrij stevige Golf 4 vs een C-Kadett.

Dus dit is nooit van z'n leven met 100km/h gegaan. Op moment van impact was het maximaal 50km/h en waarschijnlijk nog minder.

Ik denk dat er hier maar weinig beseffen wat een bepaalde snelheid met een bepaalde massa voor krachten met zich mee brengen.

Voor wat betreft het niet geremd hebben, ook dat betwijfel ik. Er zit ABS op de Golf, dus remsporen zal je niet of nauwelijks terugvinden, waardoor de gereden snelheid gewoon niet goed vast te stellen is.

Wat staat er in het politie rapport? Hebben ze uberhaupt een poging gedaan om dit te achterhalen?

origineel gepost door Jeroen

Tis een "oud" topic met een oude discussie, maar...

Nu begrijp ik ook wel dat de persoon niet erg geliefd is, maar als je met je auto met 100km/h in een andere auto klapt is er wel heel wat meer schade dan dit. Zeker een vrij stevige Golf 4 vs een C-Kadett.

Dus dit is nooit van z'n leven met 100km/h gegaan. Op moment van impact was het maximaal 50km/h en waarschijnlijk nog minder.

Ik denk dat er hier maar weinig beseffen wat een bepaalde snelheid met een bepaalde massa voor krachten met zich mee brengen.

Voor wat betreft het niet geremd hebben, ook dat betwijfel ik. Er zit ABS op de Golf, dus remsporen zal je niet of nauwelijks terugvinden, waardoor de gereden snelheid gewoon niet goed vast te stellen is.

Wat staat er in het politie rapport? Hebben ze uberhaupt een poging gedaan om dit te achterhalen?

nou wij dachten in eerste instandsie dat het ook meeviel maar als de achteras er onderuit gereden is[bevestigings punten uitgescheurt] de kont omstaat en de knikken tot halverwege de tunnel gaan en als het bankframe en hoedenplank benzine tank 10cm smaller zijn geworden de chasisbalk 10 cm is opgeschoven en de motor door de klap 10cm naar voren is gesprongen en de radiateur heeft geraakt en het gat van de tunnel waar de pook staat ovaal is dan is het weldegelijk hard gegaan:puke.maar doordat hij op het hardste punt van de auto is geraakt lijkt het mee te vallen .was hij met deze snelheid op de deur geklap had zij het niet meer naverteld. dan had hij tot aan de bak toe in elkaar gezeten.nu is de kracht schuin naar achter verplaatst.

en de verzekering zou alleen maar een onderzoek gestart zijn als de bestuurster dood of invalide gereden was heeft hij nagevraagt:o.maarja dan is er voor de verzekering ook wat te claimen:fy1.

maar nu is het gewoon zei is fout en daar mee klaar voor de verzekering

er zijn er een paar van het forum hier geweest toen de bank er uit was en die schrokken nogal erg

:o

dus Volkomen Waardeloos of slopel je moet eerst weten waar je het over hebt voor je je mond open doet.

en je lult ook wel anders als zoiemand zijn auto bij jou er inplant als jij even niet oplet met voorrang:angel

origineel gepost door Jeroen

Want? Is jouw kar dan een slopel?

Respect begint bij jezelf!

ik had hem al eerder geplaatst maar speciaal voor jou

2dk0c5x.gif

Mij heb je er niet mee hoor. Wel een beetje jammer van je niveau..

Maargoed Pipo, het kan best zijn dat er onderhuids heel veel schade zit. Maar de C-Kadett is nou eenmaal een slappe auto. Wat bijna alle oude auto's zijn.

Als dit een impact was geweest met 100km/h, dan had die C-Kadett veel erger in elkaar gelegen en de Golf wel wat meer schade.

Terug
Naar boven