origineel gepost door Jeroen
Tis een "oud" topic met een oude discussie, maar...
Nu begrijp ik ook wel dat de persoon niet erg geliefd is, maar als je met je auto met 100km/h in een andere auto klapt is er wel heel wat meer schade dan dit. Zeker een vrij stevige Golf 4 vs een C-Kadett.
Dus dit is nooit van z'n leven met 100km/h gegaan. Op moment van impact was het maximaal 50km/h en waarschijnlijk nog minder.
Ik denk dat er hier maar weinig beseffen wat een bepaalde snelheid met een bepaalde massa voor krachten met zich mee brengen.
Voor wat betreft het niet geremd hebben, ook dat betwijfel ik. Er zit ABS op de Golf, dus remsporen zal je niet of nauwelijks terugvinden, waardoor de gereden snelheid gewoon niet goed vast te stellen is.
Wat staat er in het politie rapport? Hebben ze uberhaupt een poging gedaan om dit te achterhalen?
nou wij dachten in eerste instandsie dat het ook meeviel maar als de achteras er onderuit gereden is[bevestigings punten uitgescheurt] de kont omstaat en de knikken tot halverwege de tunnel gaan en als het bankframe en hoedenplank benzine tank 10cm smaller zijn geworden de chasisbalk 10 cm is opgeschoven en de motor door de klap 10cm naar voren is gesprongen en de radiateur heeft geraakt en het gat van de tunnel waar de pook staat ovaal is dan is het weldegelijk hard gegaan

uke.maar doordat hij op het hardste punt van de auto is geraakt lijkt het mee te vallen .was hij met deze snelheid op de deur geklap had zij het niet meer naverteld. dan had hij tot aan de bak toe in elkaar gezeten.nu is de kracht schuin naar achter verplaatst.
en de verzekering zou alleen maar een onderzoek gestart zijn als de bestuurster dood of invalide gereden was heeft hij nagevraagt

.maarja dan is er voor de verzekering ook wat te claimen:fy1.
maar nu is het gewoon zei is fout en daar mee klaar voor de verzekering
er zijn er een paar van het forum hier geweest toen de bank er uit was en die schrokken nogal erg
dus Volkomen Waardeloos of slopel je moet eerst weten waar je het over hebt voor je je mond open doet.
en je lult ook wel anders als zoiemand zijn auto bij jou er inplant als jij even niet oplet met voorrang:angel