• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Varajet II afstellen

Iemand deze PDF nog beschikbaar? Heb er 1 in m'n c-kadettje zitten die nog niet loopt.

Zou er erg mee geholpen zijn.

martonberkers at gmail.com

Mooie omschrijving hoor!!!! Toppie, Buiten dat de Varajet alhier een beetje Gammel is, loopt ze wel weer redelijk goed, en zit er weer knap gang in de Ascona-C2

Willem

Iemand deze PDF nog beschikbaar? Heb er 1 in m'n c-kadettje zitten die nog niet loopt.

Zou er erg mee geholpen zijn.

martonberkers at gmail.com

Mooie omschrijving hoor!!!! Toppie, Buiten dat de Varajet alhier een beetje Gammel is, loopt ze wel weer redelijk goed, en zit er weer knap gang in de Ascona-C2

Willem

@mantamaniac72 wrote:hallo jhon graag zou ik die gegevens ook willen hebben van de afstelling van de varajet carb

bij voorbaat dank grt fred

Bezorg me je Emailadres dan kan ik het je doormailen !!

John

@jojonopel wrote:Hallo,

Heb de originele GM Service bulletins betreffende

de Varajet II carburator gekregen.

Heb ze ingescand en een PDF van gemaakt.

Als iemand er interesse voor heeft wil ik ze wel doormailen !

Duidelijk en helder omschreven hoe dit ingewikkeld gasfabriekje

werkt en afgesteld moet worden !

Grtz, John

Varajet1-kl.jpg

Hoe is het mogelijk, dit is precies wat ik zoek! We hebben wat problemen met onze bedford Camper waar een 2.0s motor met een varajet II in zit. Het brandstof verbruik is volgens mij wat te hoog, nog geen 1:5 op de lange afstand op LPG en als de motor warm is loopt hij stationair veel te snel.

Onze dankbaarheid zal enorme vormen aannemen als wij dit bestand toegestuurd zouden kunnen krijgen.

Mailadres is: tjeerdfr@pantahduc.nl

Groeten Tjeerd & Annemiek

@mantamaniac72 wrote:hallo jhon graag zou ik die gegevens ook willen hebben van de afstelling van de varajet carb

bij voorbaat dank grt fred

Bezorg me je Emailadres dan kan ik het je doormailen !!

John

Ik zou deze ook wel graag willen ontvangen. Ik ga dan wel over naar injectie, maar voor die tijd moet het toch een stuk beter kunnen rijden.

Electronicasmurf(@)hotmail.com

Terug
Naar boven