• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra A 2.5 V6 & Calibra 2.0i

Peter.

Post vaak
Hallo,

Nadat mijn Vectra motorschade kreeg, ben ik opzoek gegaan naar een Kadett Cabrio. Heb er een aantal bekeken en onlangs eentje gekocht.

Het is een 1.6, origineel Nederlands, bouwjaar 1990, km. stand: 136.xxx.

Zoals 'ie was toen ik 'm kocht:

29072012131.jpg

29072012134.jpg

29072012133.jpg

29072012132.jpg

Heb de auto nu twee weken in bezit, en ziet er momenteel zo uit:

DSC_0754.png

DSC_0755.png

DSC_0756.png

DSC_0757.png

DSC_0759.png

DSC_0760.png

DSC_0764.png

DSC_0767.png

DSC_0770.png

DSC_0776.png

DSC_0780.png

DSC_0792.png

DSC_0804.png

DSC_0740.png

Uiteraard is er een 'To do list', die ziet er als volgt uit:

- Interieur vervangen
- Verlaging 60/40
- GSi bumpers rondom
- Linker dorpel bijwerken
- T.z.t. andere velgen
- Andere uitlaat
- Tankdop vervangen

En zo zijn er nog een aantal kleine dingen.

Updates post ik hier!

is weer iets moois van geworden zeg :thumb

ik zou m lekker zo laten en er zuinig opzijn, helaas al genoeg kadettjes "verprutst"

gr vinc

Er gaat wel een boel aan gebeuren, maar ga hem vooral OEM+ houden! Geen lelijke bumpers en andere rotzooi :puke

Geen GSi gevonden die aan je wensen voldeed?

Deze Dett ziet er in ieder geval goed uit! Geen laswerk nodig?

Nee, helaas niet. Hier komen t.z.t. ook GSi bumpers op, omdat ik die mooier vind! Linkerdorpel moet een beetje aan gelast worden, maar de achterschermen zijn helemaal hard! king:

In dat geval zou ik er zuinig op zijn ;)

GSi-bumpers vind ik persoonlijk ook een stuk mooier staan!

Mooie cabrio. Wees er zuinig op. Er zijn nog maar weinig en originele over.

Lijkt sprekend op de van mij. Die van mij is van augutus 1990. Heb hem al 12 jaar in mijn bezit.

Cabrio01.jpg

Cabrio02.jpg

Gaaf interieur! Ben ook dringend op zoek naar een ander interieur, bij mij zit er zilverkleurig leer in, wat ik persoonlijk niet zo mooi vind king:

@midnight black wrote:wauw, da's inderdaad een mooi interieur :thumb , zelf laten bekleden?

Sorry voor de late reactie. Druk weekend gehad met het mooie weer en de daarbij behorende BBQ's.

Het interieur heb ik inderdaad laten bekleden. Is inmiddels 8 jaar geleden gedaan en het staat nog steeds super mooi.

waar is dat gedaan dat interieur en wat koste dat.

ben ook beetje aan het kijken voor een bekleder.

gr vincent

(mag ook in pm)

Inderdaad ook vanuit mij de vraag, waar is dat bekleed en wat heeft het je gekost? Heb je de originele cabrio stoelen gebruikt of champion stoelen??

(pm kan ook)

een schitterende cabrio. De kunt de gewone stoelen gebruiken om leer er over te laten zetten.Mijn hb hen ik jaren geleden in oss laten bekleden net als mijn deurpanelen. Ik weet niet hoe met een champion zit, maar bij een stoffe bekleding zit ook deel siernaden. deze heb ik er ook op laten zetten. Zie foto's, sorry voor de mindere kwaliteit van de foto's. De laatdet is van de cabrio, maar zitten dezelfde stoelen in als hb en zelfde stof als erop zat

Foto-GTEAETHM-D.jpg

Foto-LRICXEQC-D.jpg

Foto-QCAB7UMZ-D.jpg

@kadettcabrio89 wrote:Inderdaad ook vanuit mij de vraag, waar is dat bekleed en wat heeft het je gekost? Heb je de originele cabrio stoelen gebruikt of champion stoelen??

(pm kan ook)

Ik heb het originele cabrio interieur laten bekleden. Zo ook met de naden die reeds in de stoffenbekleding zit. Ik heb het in 2004 laten maken voor ca. € 1.200,- bij een bedrijfje DaveDesign in Roosendaal.

Dat zou kunnen .had de pagina via google opgezocht. Ik was toen niet zoveel kwijt voor opvullen en bekleden.

Had eerst gekeken voor een champion lerenbekleding. Ik vond toen alleen versleten bekleding heb toen voor nieuw gekozen

Terug
Naar boven