• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra A 2.5 V6 & Calibra 2.0i

netjes!! ben benieuwd naar hoe de verlaging uit gaat zien en of ze erg stug zijn.

wat heb je betaald? en het is een vaste verlaging?

Ik ben ook erg benieuwd! Het is een vaste verlagingsset, en heb er inclusief verzenden €150,- voor betaald. king:

Zo, hij is verlaagd! Hier volgen twee foto's.

DSC_0064.png

DSC_00791.png

Zal binnenkort een aantal foto's bij daglicht posten. Hij rijdt echt stukken beter, lekker stug!

Zo, weer even een update! Heb andere koplampen gekocht om te smoken, samen met een setje knipperlichten.

5f23d994-00fa-4e5e-a021-54c4d3be8b2c.jpg

Daarnaast hebben we de grill ge-Plastidipt, waardoor 'ie echt zwart is in plaats van grijs. Dit gaan we binnenkort ook doen met alle stootlijsten.

Even een aantal foto's van hoe de auto er nu bij staat:

2013-04-10-237.jpg

2013-04-10-238.jpg

2013-04-10-239.jpg

Ook leuk om de 'To do list' er bij te halen:

- Interieur vervangen

- Verlaging 60/40 = 80/60 geworden, binnenkort nog andere topmounts halen waardoor 'ie -90 gaat aan de voorkant

- GSi bumpers rondom = Komen er waarschijnlijk niet meer op, maar wel iets anders binnenkort!

- Linker dorpel bijwerken = Gaat deze zomer gebeuren

- T.z.t. andere velgen = Blijft waarschijnlijk op de 2000 wielen staan

- Andere uitlaat = Zit er onder

- Tankdop vervangen = Weer een mooie zwarte!

Dus goed op weg!

Hallo Peter,

Je updates zien er goed uit. Ik las dat je ook meedoet met de cabriotour op 20 mei. Leuk om 2 dezelfde cabrio's bij elkaar te zien.

Heb een setje op Ebay gehaald. Is vrij stug en raak af en toe m'n middendemper bij drempels, maar verder niet. Hij gaat aan de voorkant nog een centimeter omlaag, zodat 'ie net iets beter staat!

Weer even een update.

De stootlijsten rondom zijn nu ook zwart gePlastidipt:

DSC_0165.png

DSC_0172.png

Daarnaast zijn dit weekend de distributie-riem, waterpomp en thermostaat vervangen, dus die kunnen er weer even tegen aan. Ook heb ik nieuwe remschijven en blokken gekocht, deze ga ik z.s.m. monteren.

Wel even grappig om de foto's van de eerste pagina er bij te pakken, zo als ik 'm gekocht heb:

29072012131.jpg

29072012133.jpg

Onlangs in Doel geweest, waar we foto's hebben geschoten van mijn auto en de Manta van mijn broer.

Hier alvast een voorproefje:

DSC_0254.png

Daarnaast vanmiddag andere topmounts binnen gekregen, waardoor 'ie aan de voorkant nog ruim een centimeter zakt.

heb je een linkje van die topmounts?

Mijn kadett zou voor ook nog wel een cm verder mogen en kunnen zakken.

Heb sinds gister een nieuwe auto. Een Vectra A 2.5 V6 CDX automaat uit 1995 :D

2013-05-26-317.jpg

2013-05-26-318.jpg

2013-05-26-320.jpg

2013-05-26-319.jpg

2013-05-26-321.jpg

Zal binnenkort even wat betere foto's maken king:

Terug
Naar boven