• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra A 2.5 V6 & Calibra 2.0i

Netjes hoor.

Die onderlip van voorbumper is niet origineel volgens mij ?

Lijkt het erop dat dat de befaamde Renault Laguna lip is. Staat wel netjes vind ik..

Ok mooi ! Staat echt goed ! :thumbup

Zowiezo, mooie Calibra hoor..

Hij schijnt op de Astra F ook te passen. Ik ga 'm misschien ook proberen op me Astra.

Het past met aanpassingen op veel auto's inderdaad. Op mijn Vectra zit er een van een Mégane, is ongeveer hetzelfde alleen dan zonder gaten.

De Omega is verkocht! De volgende auto staat echter ook al weer klaar. Ik ga er bijna 160PK op achteruit maar wel 800 kilo op vooruit. Zal vanmiddag even een foto posten.

Dit is het nieuwe project. Voordat ik de Omega kocht was ik al opzoek naar een Corsa B 5 deurs. Deze was toevallig binnen gekomen op m'n werk. Het betreft een 1.4 uit '98 met slechts 124.000 KM.

Geen hele bijzondere uitvoering, maar dat maakt mij niet zoveel uit. Heb al een schroefset besteld en ga dinsdag een setje wielen ophalen. Daar naast zullen er nog een aantal updates komen maar die zien jullie vanzelf!

De eerste update voor de Corsa, een mooi QSP suède sportstuur, kwam gister binnen en hebben we gelijk maar even gemonteerd.

Dit stuur zat er origineel in:

Nu deze:

Terug
Naar boven