• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra A Turbo

@RISL wrote:@2000 wrote:10, 9,8,7,6,5,4,3............Ze hebben me gelukkig geleerd om eerst tot tien te tellen.

-offtopic

Eigenlijk tel je af naar 0, niet tot 10 ;) :jerry

*doet een poging om de lol terug te brengen in dit topic*

Klopt, dat duurt iets langer, en da's net het stukje wat ik anders te kort kom ;)

@2000 wrote:10, 9,8,7,6,5,4,3............Ze hebben me gelukkig geleerd om eerst tot tien te tellen.

-offtopic

@RISL wrote:@2000 wrote:10, 9,8,7,6,5,4,3............Ze hebben me gelukkig geleerd om eerst tot tien te tellen.

-offtopic

Klopt, dat duurt iets langer, en da's net het stukje wat ik anders te kort kom ;)

@astraTD wrote:Gast kap toch eens om Niels door de stront te trekken..

gast, hij mag toch zijn bevindingen geven? of mag je hier (zoals al jaren aan de gang is) over sponsoren niks dan goeds zeggen?

@astraTD wrote:Gast kap toch eens om Niels door de stront te trekken..

gast, hij mag toch zijn bevindingen geven? of mag je hier (zoals al jaren aan de gang is) over sponsoren niks dan goeds zeggen?

@prs wrote:@astraTD wrote:Gast kap toch eens om Niels door de stront te trekken..

dat moet je nu toch wel eens weten :jerry

@prs wrote:@astraTD wrote:Gast kap toch eens om Niels door de stront te trekken..

dat moet je nu toch wel eens weten :jerry

Ik denk omdat je in je eigen topic ook al je mening gegeven hebt. Dit is weer een ander project zeg maar.

Kan het wel begrijpen dat ze dit hebben gedaan.

Terug
Naar boven