Rens_Corsa
Post weleens wat
Bij deze een nieuw topic.
Binnenkort zal de Vectra er dan toch echt aan moeten geloven.
Heb in Dec 2011 een Saab 900NG Turbo gekocht, puur voor de motor en remmerij.
Foto.

Jan 2012 kwam mijn Vectra voor de deur te staan, en ben ik begonnen met het strippen van de Saab.
Heb de Vectra tot nu toe altijd gebruikt als daily, omdat ik ook nog een Nissan Skyline R32 (Japanse import) voor de deur heb staan.
Foto's.

Ook heb ik momenten gehad dat ik op het punt stond de Vectra en heel de mikmak te verkopen.
Maar omdat het toch telkens weer jeukt, zal ik hem uiteindelijk toch afmaken.
Maargoed, terugkomend op het Vectra project met wat foto's.
Hier begonnen met het strippen van de Saab.

Setje Koni geel voor de achterzijde, die ik heel goedkoop op de kop kon tikken.

Hier nog wat foto's van het strippen.

M'n maat die ff aan het bijkomen is.

Voor de rest op het moment geen nieuws, alleen dat ik nog wat spulletjes gescoord heb.
Andere versnellingsbak met een kortere overbrenging en waar de koppelingskabel aan kan.
De versnellingsbak die origineel achter het blok zat was er namelijk een met hydr. druklager.
Ook nog een set staal klaarliggen 5x110 met platte bandjes.
Moet er wel even bijzeggen, dat het in een slakkentempo afgemaakt gaat worden, omdat ik dus 2 projecten voor de deur heb staan :hmmz
Voor de rest, voel je vrij om te posten...
Binnenkort zal de Vectra er dan toch echt aan moeten geloven.
Heb in Dec 2011 een Saab 900NG Turbo gekocht, puur voor de motor en remmerij.
Foto.

Jan 2012 kwam mijn Vectra voor de deur te staan, en ben ik begonnen met het strippen van de Saab.
Heb de Vectra tot nu toe altijd gebruikt als daily, omdat ik ook nog een Nissan Skyline R32 (Japanse import) voor de deur heb staan.
Foto's.

Ook heb ik momenten gehad dat ik op het punt stond de Vectra en heel de mikmak te verkopen.
Maar omdat het toch telkens weer jeukt, zal ik hem uiteindelijk toch afmaken.
Maargoed, terugkomend op het Vectra project met wat foto's.
Hier begonnen met het strippen van de Saab.

Setje Koni geel voor de achterzijde, die ik heel goedkoop op de kop kon tikken.

Hier nog wat foto's van het strippen.

M'n maat die ff aan het bijkomen is.

Voor de rest op het moment geen nieuws, alleen dat ik nog wat spulletjes gescoord heb.
Andere versnellingsbak met een kortere overbrenging en waar de koppelingskabel aan kan.
De versnellingsbak die origineel achter het blok zat was er namelijk een met hydr. druklager.
Ook nog een set staal klaarliggen 5x110 met platte bandjes.
Moet er wel even bijzeggen, dat het in een slakkentempo afgemaakt gaat worden, omdat ik dus 2 projecten voor de deur heb staan :hmmz
Voor de rest, voel je vrij om te posten...