Doc_okidoki
Lid
Hallo allemaal,
heb vandaag me vectra opgehaald bij de garage, ziet er echt schitterend uit ;-)
alleen hebben ze de radio
uke ingbouwd ... alleen merkte ik dat pas toen ik bijna thuis was
en het was niet naast de deur anders was ik wel even terug gereden !
heb bijna geen ontvangst , mischien 2 zenders die ik kon ontvangen .
de radio ,een Sony kwam zelfs uit de slee die erin zat het dashboard uitzetten toen ik een beetje vlot optrok !
toen zelf maar even eruit gehaald om even naar de antenne te kijken , dacht mischien niet goed erin ..
hebben ze er een stekker aan de orginele antenne kabel geknoopt met tape .. prutsers
gelijk naar de garage gebeld, en verteld dat ze uit me oude auto de orginele slee even moesten halen en dat ik geen ontvangst had ivm de antenne kabel .
volgende week gaan ze het in orde maken is me verzekerd
maar nu mijn vraag, omdat ik nergens een antenne op de auto zie staan .. en ik her en der dingen lees over een antenne versterker ?
hoe werkt z'n antenne versterker ? en waar zit die ?
weet iemand hoe dat moet zijn aangesloten ?
de stekker was er wel aangeprutst , maar ik weet wel dat bij een normale antenne je op z'n manier wel meer dan 2 zenders moet kunnen ontvangen !
ik vermoed dus dat als ze er normaal een stekker op zetten dat het euvel nog niet verholpen is
weet iemand raad ?
het gaat trouwens om een vectra b 1.6 16v uit 1999
zit alleen z'n standaart boordcomp in met tijd , datum en temp
heb vandaag me vectra opgehaald bij de garage, ziet er echt schitterend uit ;-)
alleen hebben ze de radio
en het was niet naast de deur anders was ik wel even terug gereden !
heb bijna geen ontvangst , mischien 2 zenders die ik kon ontvangen .
de radio ,een Sony kwam zelfs uit de slee die erin zat het dashboard uitzetten toen ik een beetje vlot optrok !
toen zelf maar even eruit gehaald om even naar de antenne te kijken , dacht mischien niet goed erin ..
hebben ze er een stekker aan de orginele antenne kabel geknoopt met tape .. prutsers
gelijk naar de garage gebeld, en verteld dat ze uit me oude auto de orginele slee even moesten halen en dat ik geen ontvangst had ivm de antenne kabel .
volgende week gaan ze het in orde maken is me verzekerd
maar nu mijn vraag, omdat ik nergens een antenne op de auto zie staan .. en ik her en der dingen lees over een antenne versterker ?
hoe werkt z'n antenne versterker ? en waar zit die ?
weet iemand hoe dat moet zijn aangesloten ?
de stekker was er wel aangeprutst , maar ik weet wel dat bij een normale antenne je op z'n manier wel meer dan 2 zenders moet kunnen ontvangen !
ik vermoed dus dat als ze er normaal een stekker op zetten dat het euvel nog niet verholpen is
weet iemand raad ?
het gaat trouwens om een vectra b 1.6 16v uit 1999
zit alleen z'n standaart boordcomp in met tijd , datum en temp