• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra B display werkt niet

Thurrock

Post weinig
Hallo allemaal,

Ik ben sinds vrijdag trotse eigenaar van een Vectra B 1996 1.6 16v sedan :D ,hij bevalt mij prima.

Echter heb ik een brandde vraag op dit late uur.

Ik was zonet bij een kameraad van mij, en die zij dat mijn display het niet doet omdat ik de originele radio er in moet stoppen, dan het het display dan werkt, en het radio ontvangst goed is.

Het display is nu gewoon uit zeg maar.

Groetjes

stel je even netjes voor in het daarvoor bestemde topic en wat bedoel je met uit?

helemaal uit?

en welk scherm heb je ?

een tid:

DSCN0485.jpg

of een mid:

23012011034.jpg

Erwin

stel je even netjes voor in het daarvoor bestemde topic en wat bedoel je met uit?

helemaal uit?

en welk scherm heb je ?

een tid:

DSCN0485.jpg

of een mid:

23012011034.jpg

Erwin

normaal heb je op de TID dus de display een datum aan duiding en een klok aan duiding en de buitentemparatuur .

heb je de cdr 500 er in zitten dan heb je de radio display in werking mits deze is aan gemeld (vod)

mijn maat heeft nog een goede orginele cdr 500 radio/cd in de aanbieding .

echter de display moet zonder de orginele radio dus wel de tijd en de datum aan geven dat is een standaard ,,,echter het zijn erg gevoelige dingen zo,n TID en gaan nogal is stuk dan zijn alle pixels naar de knoppen .

dus het is niet direct nodig een orginele radio ik zou eerst de gele stekker achter is losnemen en een beetje zoeken met die stekker,mischien zit hij er wel niet goed in ????is een prut werkje .,heb je dan nog geen leven kijk is voor een andere TID reken op 50 /100 € voor een goede

klok gebeuren uit bouwen haal voorzichtig de roosters die aan beide kanten gemonteerd zitten er uit met dun schroeven draaierdje iets los wurmen en recht naar je toe trekken . licht schakelaar er uit trekken en dat plastik om je stuur weg nemen dan kom je de parkers tegen 1/2 uurtje werk het demonteren de klok zit met een gele stekker die van de TID de rest is een soort sleep stekker valt hij zelf in . heb je hem er uit koop nieuewe lampjes is maar 2€ die ledjes dan heb je ook dat al je lampjes blijven werken .

ga naar marktplaats en dan onderdelen Opel en dan tid dan zal je wel wat vinden .

anders even op http://www.onderdelenlijn.nl" onclick="window.open(this.href);return false; een aan vragen krijg je ze in de aanbieding .

dus voor de goede orde de werking van de TID staat los van je radio .

succes met de zoek tocht

normaal heb je op de TID dus de display een datum aan duiding en een klok aan duiding en de buitentemparatuur .

heb je de cdr 500 er in zitten dan heb je de radio display in werking mits deze is aan gemeld (vod)

mijn maat heeft nog een goede orginele cdr 500 radio/cd in de aanbieding .

echter de display moet zonder de orginele radio dus wel de tijd en de datum aan geven dat is een standaard ,,,echter het zijn erg gevoelige dingen zo,n TID en gaan nogal is stuk dan zijn alle pixels naar de knoppen .

dus het is niet direct nodig een orginele radio ik zou eerst de gele stekker achter is losnemen en een beetje zoeken met die stekker,mischien zit hij er wel niet goed in ????is een prut werkje .,heb je dan nog geen leven kijk is voor een andere TID reken op 50 /100 € voor een goede

klok gebeuren uit bouwen haal voorzichtig de roosters die aan beide kanten gemonteerd zitten er uit met dun schroeven draaierdje iets los wurmen en recht naar je toe trekken . licht schakelaar er uit trekken en dat plastik om je stuur weg nemen dan kom je de parkers tegen 1/2 uurtje werk het demonteren de klok zit met een gele stekker die van de TID de rest is een soort sleep stekker valt hij zelf in . heb je hem er uit koop nieuewe lampjes is maar 2€ die ledjes dan heb je ook dat al je lampjes blijven werken .

ga naar marktplaats en dan onderdelen Opel en dan tid dan zal je wel wat vinden .

anders even op http://www.onderdelenlijn.nl" onclick="window.open(this.href);return false; een aan vragen krijg je ze in de aanbieding .

dus voor de goede orde de werking van de TID staat los van je radio .

succes met de zoek tocht

Scherm zelf werkt normaal altijd, bij een niet originele radio kan het voorkomen dat de datum wegvalt als de radia aangaat.

Dit kan je om laten programeren bij de dealer.

Als het display helemaal niet werkt zijn meestal de lampes erachter gewoon kapot.

Willem

Scherm zelf werkt normaal altijd, bij een niet originele radio kan het voorkomen dat de datum wegvalt als de radia aangaat.

Dit kan je om laten programeren bij de dealer.

Als het display helemaal niet werkt zijn meestal de lampes erachter gewoon kapot.

Willem

Nope Kein internet gehast.

haha.

Alles is weer restored, gelijk overgestapt naar andere privider

Willem

Nope Kein internet gehast.

haha.

Alles is weer restored, gelijk overgestapt naar andere privider

Willem

Krijg nu niks te zien, geen datum niks, ik weet niet of ik een tid of een mid heb zal ik even moeten kijken, maar heb mijn auto even uitgeleend dus zal moeten wachten tot hij terug is.

Maar hoe zit het met dat radio ontvangst?

p.s het garage bedrijf heeft hem van de 1e eigenaar als inruil gekregen, weet niet of het uitmaakt, maar vind het vreemd dat de originele radio er niet meer in zit.

update: ik heb een tid display

Terug
Naar boven