• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra B display werkt niet

thumb.php

Gaan deze werken?

je kan het proberen, maar geef je weinig hoop, zeker gezien de Vectra meet 2 lampjes in de teller heeft, en volgens mij is dit T5, in de teller van de Vectra zit T10

de lampjes die ik erin heb hebben aan alle kanten SMD leds, 1 op de top en 4 aan de zijden.

Willem

Op de site stond T10, maar heb al iemand op marktplaats gevonden die er hele zooi voor Opeltjes heeft liggen, heb even een mail op de post gedaan.

Dus er gaan er 2 in het dashboard en hoeveel in de tid?

je kan het proberen, maar geef je weinig hoop, zeker gezien de Vectra meet 2 lampjes in de teller heeft, en volgens mij is dit T5, in de teller van de Vectra zit T10

de lampjes die ik erin heb hebben aan alle kanten SMD leds, 1 op de top en 4 aan de zijden.

Willem

Op de site stond T10, maar heb al iemand op marktplaats gevonden die er hele zooi voor Opeltjes heeft liggen, heb even een mail op de post gedaan.

Dus er gaan er 2 in het dashboard en hoeveel in de tid?

Ok heeft die gozer op marktplaats liggen staat er bij

"Deze fittingen met led's passen op dezelfde plek als de originele osram fittingen in veel Opel dashboards"

Dus maar even afwachten.

Ok heeft die gozer op marktplaats liggen staat er bij

"Deze fittingen met led's passen op dezelfde plek als de originele osram fittingen in veel Opel dashboards"

Dus maar even afwachten.

dan moet je eerst kijken of het voorbereid is.

de hoeveelheid kabels tellen in je stekker.

kijken of er een stekker onder het stuurkapje ligt voor de hendel.

Erwin

Duw er wel een werkende tid in xD

Wie heeft er nog een goed werkende liggen, als ik zon ding van de sloop haal, hoe kan ik hem dan testen?

dan moet je eerst kijken of het voorbereid is.

de hoeveelheid kabels tellen in je stekker.

kijken of er een stekker onder het stuurkapje ligt voor de hendel.

Erwin

Duw er wel een werkende tid in xD

Wie heeft er nog een goed werkende liggen, als ik zon ding van de sloop haal, hoe kan ik hem dan testen?

Terug
Naar boven