• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra C GTS 3.0 CDTI; Motor Rebuild Update 04-10-2015

@jraaf wrote:@C00kie wrote:Onderstel mod dag KCP.. was een gezellige dag met helaas wat tegenslag maar het zit eronder :)

Nu maar eens goed gaan nadenken over mijn schokdempers :???:

Greetz Cookie

Foto550-VHSVVJFP.jpg

Lekker en een bekend gezicht :afro Banaantjes niet gelijk mee gepakt?

Die schokbrekers zien er idd aardig vervangbaar achtig aan toe :agent

Doe je mee met de AST kit. Ik ben in blijde verwachting. Afgelopen donderdag nog een telefoontje gehad van Kazimir. Hopelijk snel uitsluitsel.

Groet jraaf

Nee de bovenste reactiearmen en rubbers zijn in goede staat dus niet vervangen. Tevens subframe zit direct aan chassis zonder rubbers dus ook geen aanpassingen nodig. AST kit ik zeker wel willen maar ook zeer prijzig.. dus nog in twijfel tussen AST of B12.

Greetz Cookie

als ik zo kijk wat er allemaal vernieuwd is dan moet de vectra toch wel heel veel geld kosten??? plus de aankoop? en dan moeten we geen werk rekennen ? ik ben een echte opel rijder . maar dit heb ik er echt niet voor over . dus zou ik voor een andere kijken ook omdat ik zelf niet kan sleutellen

Je hoeft het niet te doen, alleen deze jongens willen hun Vectra nog beter maken dan hij al is!( daar ben ik er ook 1 van) :thumb

Groeten Jurgen,

Bedankt voor jullie reacties.. in het echt klinkt het nog veel beter..

Kosten doet het zeker wat maar goed ik kan zelf heel veel zelf doen.. En daarbij is het niet alleen een auto maar ook een hobby, anders kocht ik wel een alto om van a naar b te komen. Een auto mag geen geld kosten, een hobby wel :)

ok ik begrijp het wel . ik dacht ik dacht eigenlijk dat je een miskoop had gedaan. vandaar sorry . hobby heb ik ook oude zundaps en kreidler mag ook geld kosten . vind ik ook niet erg . heb het gewoon verkeerd begrepen . sorry man ..

@co heesbeen wrote:ok ik begrijp het wel . ik dacht ik dacht eigenlijk dat je een miskoop had gedaan. vandaar sorry . hobby heb ik ook oude zundaps en kreidler mag ook geld kosten . vind ik ook niet erg . heb het gewoon verkeerd begrepen . sorry man ..

Maakt niet uit joh.. ieder zijn hobby :D

@corsabc20xe wrote:Wat was je nou kwijt aan je onderstel?

Zou deze mods ook graag aan mijn signum willen laten doen.

Dan kun je beter vrijblijvend eens in KC langs gaan zodat ze goed kunnen kijken wat echt nodig is en een offerte op maat maken.

Zo volgende mod kan bijna beginnen.. nog twee dingen bij VOD ophalen en dan bouwen..

Foto550-VNXX48C6.jpg

Foto550-K6DBA7TO.jpg

Foto550-4TQZLHGU.jpg

Foto550-MTETSVWV.jpg

Laatste pics met CDC dempers..

Foto550-3WRNGVUT.jpg

Greetz C00kie

@gwriemersma wrote:is mooi geworden zo hoe is het nu met de sound?

Iets minder "fuck the neighbours" maar nog wel lekker zwaar geluid met de 6 cilinder en turbo goed hoorbaar.. in de auto wat minder resonantie wat wel zo prettig is. Erg tevreden met geluid, prestatie en resultaat..

Greetz C00kie

Terug
Naar boven