• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra C snufjes/weetjes/gadgets

origineel gepost door peter_savier

Ik krijg mijn ramen niet geopend met mijn afstandsbediening en ja ze zijn elektrisch...:agent

Dit misschien ff door iemand met een Tech2 ff na laten kijken. Misschien heb je wel full canbus nodig:hmmz(heb het ook maar ergens op het forum gelezen)?

origineel gepost door OPC-lijntje

Verder geen snufjes meer??

Jawel... de radio kan niet meer harder gezet worden bij een bepaalde binnen en/of buiten temperatuur in of buiten de auto!

:P

Gisteren ontdekt: Electrische achterklep opent niet meer via de afstandsbediening als er iets op stekker bij de trekhaak is aangesloten.

Best wel een veilig idee!:thumbup

Hallo,

Bij mij werkt punt 6 niet maar nu is het wel zo dat de bestuurdersdeur eerst opend en daarna (twee klik op de ab) de rest. Kan het dan toch zijn dat het er bij mij niet op zit? :wtf king:

origineel gepost door Edvries

origineel gepost door OPC-lijntje

Verder geen snufjes meer??

Jawel... de radio kan niet meer harder gezet worden bij een bepaalde binnen en/of buiten temperatuur in of buiten de auto!

:P

Ja dit snap ik ook al niet, wat is de meer waarde, als je hem aan en uit doet. Dan doet ie het gewoon weer.

En ik lees iets over een elektrische achter klep. Wordt hier mee bedoelt dat je hem elektrisch uit het slot haalt, of dat hij elektrische open gaat. Als ik hem open doe, en vervolgens nogmaals aan het handvat/knop zit hoor ik een motortje lopen. Hoort dit zo?

origineel gepost door scrub29

Hallo,

Bij mij werkt punt 6 niet maar nu is het wel zo dat de bestuurdersdeur eerst opend en daarna (twee klik op de ab) de rest. Kan het dan toch zijn dat het er bij mij niet op zit? :wtf king:

Bij sluiten ze al rond de 15 a 20Km/u. En ook bij mij gaat eerst de bestuurderszijde open en dan derest. Wel handig!

raar als ik bij mij het proces voer van het sluiten met de ab eb de knop op de deur dan gaat er na een sec of 6 drie keer een pieptoon deze toon komt wel onder de motorkap vandaan (denk van het alarm) en als ik dan de deur open met de ab dan piep hij 4 keer! iemand een idee?

:hmmzDat zou best irri kunnen worden! Wat voor een alarm heb je erop zitten dan:) (Opel of wat anders)? Dat circa 6x piepen klopt:D, maar of het onder de motorkap vandaan komt weet ik niet. Bij mij lijkt het alsof het onder de stuurkolom of daar ergens vandaan komt.

Hoi, Nee komt echt onder de motorkap vandaan en het is geen standaard maar achteraf ingebouwd alarm...weet niet welk merk vind er niets van terug...zou wel graag willen dat hij automatisch op slot ging tijdens het rijden... groetjes,

Eugene

origineel gepost door DOCTOR007

:hmmzDat zou best irri kunnen worden! Wat voor een alarm heb je erop zitten dan:) (Opel of wat anders)? Dat circa 6x piepen klopt:D, maar of het onder de motorkap vandaan komt weet ik niet. Bij mij lijkt het alsof het onder de stuurkolom of daar ergens vandaan komt.

origineel gepost door DOCTOR007

Iemand in de buurt van de regio Flevoland Almere, met een Tech2???

Wil ik ook wel weten. Woon ook in Almere en vind het handig te weten of iemand in de buurt woont met Tech2.

Terug
Naar boven