• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra c1 2.0 turbo. Afscheid Opel.

Van Calibra weet ik dat de thermostaat van de ventilator onder op de radiateur zit. Als dat gelijk is aan andere auto's lijkt het erop dat je andere thermostaat open blijft staan, aangezien je al aangaf dat die blijft loeien.Ik had toen beide kapot, dus ff stil staan en ik kreeg stoom onder de motorkap. En natuurlijk op de snelweg hartstikke koud. Ik hoop in ieder geval dat het bij wat kleins blijft.

Inmiddels is het onderdeel vervangen.

Heb de vectra vanochtend uitgetest op de snelweg met 180, maar hij blijft zelfs kouder als voorheen.

Toen 90 graden nu 85 graden. Tevens lijkt het vermogen wat hoger te liggen :)

Dit zijn me weken wel zeg :???:

Nu komt er een schrapend geluid van de remblokken af, dus die moeten vervangen worden.

Echter dacht ik dat op de gts een slijtindicator zat voor de remschijven / blokken.

Kan iemand hier wat meer over zeggen? Kenteken is de 38-NS-NS

Oke dus het zit er niet standaard op?

Op welke types dan wel en welke niet?

Mijn uitvoering is niet de goedkoopste. Haha

Net ff op onderdelen gezocht ( ook gelijk voor mezelf :) ) en ben nog geen waarschuwingscontact ( mooi scrabble woord ) voor de achteras tegengekomen.

Je hebt geen slijtage waarschuwingscontact achter. Even voor de duidelijkheid en er vanuit gaande dat we het over hetzelfde hebben. Dat is het kabeltje dat je aansluit op je remblok.

Wess mooi dat het ene probleem is opgelost jammer dat de volgende zich al weer aandient

Kun je er geen indicators opzetten zodra je de blokken vervangt of gaat dat niet zomaar

Terug
Naar boven