• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra c1 2.0 turbo. Afscheid Opel.

ledjes die knipperen, bekend verhaal idd maar er schijnen ledjes op de markt te zijn die dit niet doen, met een weerstandje oid

Druk bezig om het internet af te speuren naar de volgende mod update.

Iets wat je niet tot nauwelijks zal zien bij een vectra gts ;-)

Afwachten :jerry

Wat betreft de hint maar de volgende update: Het heeft met verlichting te maken :p

Maaaaaaar, heb nog niks kunnen vinden :(

Nog een kleine vraag: ik wil xenon. Wat kost dit en wie kan het inbouwen voor mij? Ik zoek witte xenon met een kleine blauwe gloed.

@blentjuh: scherp haha. Vanmiddag rond 1330uur.

Ps: de xenon heeft niks met de hint te maken. Dat is gewoon update 2 :p

Iemand?

Ik had xenon gevonden van Pilot. Kost rond de 200 euro. Ik dacht dat xenon ondertussen wel wat goedkoper was :o

Mijn voorkeur ligt rond de 6000k kleur.

Ik lees nu pas je berichtje. Wat versta jij onder een leuke prijs? Haha.

Sinds enkele dagen lijkt het alsof de distributieriem veel herrie maakt. Je hoort hem rond draaien wat ik voorheen nooit had. Kan dit komen door het koude weer? Ik kan een filmpje maken als.het nodig is.

Dat kan lastig worden je hebt namelijk een distributie ketting i.p.v een riem, maak er idd eens een filmpje van, ook met de koude start.

@Wess1988 wrote:Ik lees nu pas je berichtje. Wat versta jij onder een leuke prijs? Haha.

Sinds enkele dagen lijkt het alsof de distributieriem veel herrie maakt. Je hoort hem rond draaien wat ik voorheen nooit had. Kan dit komen door het koude weer? Ik kan een filmpje maken als.het nodig is.

Is het niet je krukas poelie

Ik bedoel eentje starten en de ander filmen ;)

Dan kan je namelijk meteen horen of de ketting rammelt.

Een ketting hoor je het best met warme motor(klinkt ie als een diesel) en direct na de koude start(ratelen)

Terug
Naar boven