• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra c1 2.0 turbo. Afscheid Opel.

True, maar misschien is het een bekend iets van vectra. Dus dan ben ik sneller op het forum als dat ik langs een vod ga.

Ow lekker dan.... dan moet ik even kijken wat het bij de dealer kost hier.

Heb je een link toevallig net de art nummers?

@pixels66 wrote:Log maar in met je Nederlandse account, dan worden de verzendkosten naar NL weergegeven... Gratis verzending is alleen in eigen land daar..

Idd, dat bedoelde ik ook.

Kan iemand eens goed luisteren naar het "gefluit" van de motor?

Zijn dit de kleppen of is er wat anders aan de hand?

Of nog beter: Iemand een oplossing? Haha

Edit: Klik op de foto voor het filmpje.

Iemand anders nog ideeën? Ik kan het nog een keer filmen als het moet. Starten, gas geven en uit doen. Alles is mogelijk.

Misschien iets met de V snaar, olie of de kleppen?

Wil motorische problemen zsm opgelost hebben voordat ik verder ga met modden.

Rij dan even langs een garage voor een diagnose.... dan weet je hopelijk meteen wat het is? Iedereen op het forum kan van alles roepen op afstand.

Ja dat is ook zo en bespaart geld :angel maar denk dat beter is dat je snel laat kijke bij een garage wat het is zodat je weet wat je eventueel zelf kunt bestellen of via via laat maken

Terug
Naar boven