• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra C1 Angel Eyes Mod.

mFk8As0.jpg

WpyGPNw.jpg

Een paar foto's van hoe het eruit ziet bij de stuur bediening. Wat een gehannes foto's maken en proberen de led op te lichten.

Zoals het was.

yvQG9kH.jpg

Blauwe smd led.

xyXuMPg.jpg

zonder flitser.

vAUyR11.jpg

Nieuwe led er in.

jm1Af5u.jpg

Met flitser.

OWW5hyr.jpg

Hallo.
Was ook van plan bij mij de kleuren te veranderen.
Kan alleen de side led niet vinden op alieexpress heeft u hier misschien een link van voor mij?
Alvast bedankt

Verveelde me, dus ben een nieuw led project begonnen. Maar voordat ik precies weet hoe, moest ik toch eerst een koplamp unit open maken.

G5LJhq2.jpg

Vervolgens maar de demon eye leds besteld.

DEvZwuK.jpg

Even een update.
Ik heb de geposte demon eye leds binnen. Maar voor de koplampen die ik doe moet ik te veel modden, dus ga ik opzoek naar een andere oplossing.
Ondertussen ook wat binnen voor de angel eyes aan te passen. Ziet er tot nu toe belovend uit.
Het duurd helaas nog even eer ik echt aan de slag kan.
Ondertussen maar hopen op goed weer zodat ik dit weekend me Eibach Pro Kit er onder kan zetten.

Outz, hadden ze vandaag al tegen je gezegd dat je goed bezig bent ?

Bij deze :applause02: :applause02: :applause02:

Groet Sonny

Update

Merendeel is nu binnen. wacht nog op een paar onderdelen.
Witte leds zijn sideleds. de oranje waren dat niet dus die moest ik om solderen met de sideleds die ik ook voor de zekerheid besteld had.
Ik heb ook nog wat moeten dremelen, maar dat wist ik van te voren al.
Een paar plaatjes bij het praatje.

U2X2CR9.jpg

lzCglaD.jpg

Ik ben benieuwd naar het eindresultaat, ?? heb je nou een extra set koplampen zo dat je even goed met je auto weg kan ?
Teminste, daar dacht ik zelf aan om te doen, want je koplampen pellen is toch niet in 10 min gedaan.

Vr,gr, jac.

@dappie Ik ben aftermarket angeleye koplampen aan het modden. Ik heb de originele koplampen in de auto.

Ik dacht dat de demoneyes makkelijk zou zijn, maar blijkt een grotere uitdaging dan verwacht. Dat heb je vaak de eerste keer.
Gelukkig blijkt de Angeleye mod wat makkelijker, ondanks dat er toch aardig wat soldeer werk bij kwam kijken.

Nog even kitten en dan weer wachten op onderdelen.

zpAPEdQ.jpg

VnfGXcV.jpg

Zo oudzy, dat ziet er al goed uit, niet verkeert die ringen, moet er nou nog wat tussen voor het knipperen
Of doet dit dat niet ?

Vr,gr, jac.

8KfJvsU.jpg

Helaas ben ik zonder garage redelijk afhankelijk van goed weer en daglicht, dus de bedrading onder de motorkap moet nog even op zich wachten. Was er wel aan begonnen, maar toen ging het weer eens onweren. Volgende woning toch echt een garage erbij ;).

Zo dit ziet er mooi uit, de ringen geven mooi wit licht, mooi gedaan hoor :applause02:
Als ik nog 2 koplampen had dan zo ik het ook zo maken :good-job:

Vr,gr, jac.

[quote quote=18348303]wow, erg mooi!

gaan de ringen als DRL dienen en gaan ze oranje knipperen bij richting aangeven, of heb ik het verkeerd begrepen?

[/quote]

Helaas is dat afhankelijk van de module, en om een of andere reden kan ik niet de juiste ( voor een redelijke prijs ) vinden :scratch: . Dus voor alsnog is het helaas enkel als DRL met dim functie, en voorbereid voor...
Maar was wel de bedoeling :(.

Ik ga ze niet nog een keer open maken. ;-)
Mocht ik het ooit nog eens doen zal ik er aan denken.
En het is gewoon Outzy met een "T" hoor. Het heeft niks met oud te maken ;).

Terug
Naar boven