• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra C2 2.2 probleem met achterklep "OPGELOST"

Kun je ook de achterklep zo instellen dat als je in de parkeergarage de klep opend dat die niet tegen het plafond komt want dat hoorde ik van m'n beuren die een nieuwe astra station rijden??

Iemand enig idee waarom mijn ramen niet stuiten tijdens regenen heb het wel met de op-com geactiveerd.

En kun je coming home activeren bij deze Vec want bij de op-com heb ik daar wel gedaan maar er gebeurt niets als ik de sleutels uit het contract haal. Want heb gelezen dat je daarna de sleutel in het contract moet stoppen en 5sec de open toets op de ab moet inhouden.

Dirkjan

Dat eerste weet ik ook niet. Bij mij werkt het ook niet.

Coming-home functie heeft de Vec niet. Wel kun je binnen een bepaalde tijd aan je groot lichthendel trekken, dan blijft je groot licht ongeveer 30 seconden branden.

Ik heb oa voor de coming-home functie een HLS-module. Chipje op je OBD-plug die van alles kan regelen, zo ook afslagverlichting van mistlampen.

Coming home: na de rit, motor afzetten, deur open en grootlichthendel naar je toe, dan blijft je dimlicht en achteruitrijlicht een 20 seconden branden.

En in parkeergarage's, goed uitkijken of je je klep wel kunt openen.

Groet.

Dat snap ik daar was ik ook al achter gekomen maar ik las op de Belgiëse forum dat het bij de mariva mogelijk is en bij de Vec C dat ook kon. Maar met m'n op-com kan ik wel "verlichting aan bij contact uit " veranderen maar er gebeurt niks

Terug
Naar boven