• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra eruit.........

Owkee, ff de link naar mn nieuwe....

En sja, heb er in gereden.... wat een bak... wel een teleurstelling bij Opel maar hier heel goed ontvangen, goede dealerreviews, en ook de auto zelf ziet en voelt prima aan.... Heb een goed gevoel...

En die motor.. das de nissan M3 .... dus ook prima in orde

Owkee, ff de link naar mn nieuwe....

En sja, heb er in gereden.... wat een bak... wel een teleurstelling bij Opel maar hier heel goed ontvangen, goede dealerreviews, en ook de auto zelf ziet en voelt prima aan.... Heb een goed gevoel...

En die motor.. das de nissan M3 .... dus ook prima in orde

Ow ja, op t andere forum hebben ze ook best wel humor. Zie bieden stickers aan met de orginele logo's en tekst

Createur d'autoprobleme......

Ow ja, op t andere forum hebben ze ook best wel humor. Zie bieden stickers aan met de orginele logo's en tekst

Createur d'autoprobleme......

Succes met je nieuwe auto en ik hoop dat je snel vrienden word met de chef werkplaats!

hijs van voren trouwens wel mooi( vanachter iets minder)

Erwin

Succes met je nieuwe auto en ik hoop dat je snel vrienden word met de chef werkplaats!

hijs van voren trouwens wel mooi( vanachter iets minder)

Erwin

[rquote=1844029&tid=140646&author=janneman vectra c]Sow ziet er goed uit:hmmz

Maar ik had voor 20 ruggen toch iets anders genomen,

Maarja ieder zijn ding en veel plezier dermee Marcel:thumbup

Jan[/rquote]

Vind ik ook is veel geld kan je toch een mooie opel voor kopen.

veul plezier ermee

[rquote=1844029&tid=140646&author=janneman vectra c]Sow ziet er goed uit:hmmz

Maar ik had voor 20 ruggen toch iets anders genomen,

Maarja ieder zijn ding en veel plezier dermee Marcel:thumbup

Jan[/rquote]

Vind ik ook is veel geld kan je toch een mooie opel voor kopen.

veul plezier ermee

Ik weet dat er ook mooie opels voor dat geld staan, mijn keuze heeft dus meer te maken met de manier van de Opeldealer. Een botte boer, niet echt bereid tot handelen.. enne ik zou geen verstand hebben van occasions......... na ja, de keuze voor opel en renault lag 50/50 maar qua prijs en benadering heeft de opeldealer dus verloren......... DOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Deal is nu rond en ik ben blij :D. heb al eerder een renault gehad dus weet wat het is. Toen absoluut o% problemen gehad en sja, elke auto mankeert wel wat op zn tijd. Ook vec's en insignia's zijn niet foutloos..... Dus lood om oud ijzer...

Als het een beetje meezit heb ik binnenkort nog wel originele LM's met nagelnieuwe banden voor een vec B ( 5 gats velgen met slotboutjes) en Bridgestone ER300 erop, 195/65-15H.... Als ik t zeker weet plant ik ze hier wel in t te koop forum...........

Grtz en werk ze vandaag.....

Ik weet dat er ook mooie opels voor dat geld staan, mijn keuze heeft dus meer te maken met de manier van de Opeldealer. Een botte boer, niet echt bereid tot handelen.. enne ik zou geen verstand hebben van occasions......... na ja, de keuze voor opel en renault lag 50/50 maar qua prijs en benadering heeft de opeldealer dus verloren......... DOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Deal is nu rond en ik ben blij :D. heb al eerder een renault gehad dus weet wat het is. Toen absoluut o% problemen gehad en sja, elke auto mankeert wel wat op zn tijd. Ook vec's en insignia's zijn niet foutloos..... Dus lood om oud ijzer...

Als het een beetje meezit heb ik binnenkort nog wel originele LM's met nagelnieuwe banden voor een vec B ( 5 gats velgen met slotboutjes) en Bridgestone ER300 erop, 195/65-15H.... Als ik t zeker weet plant ik ze hier wel in t te koop forum...........

Grtz en werk ze vandaag.....

ik heb van me eigen bedrijf een ren,traffic gereden en dat ding stond meer in de garage dan ie bij mij was.dus voor mij nooit geen renault meer maar ik wens je wel veel plezier ermee en ik hoop dat je veel veilige km's mag maken

groeten uit rotturdam

ik heb van me eigen bedrijf een ren,traffic gereden en dat ding stond meer in de garage dan ie bij mij was.dus voor mij nooit geen renault meer maar ik wens je wel veel plezier ermee en ik hoop dat je veel veilige km's mag maken

groeten uit rotturdam

Succes met je nieuwe auto, jammer dat het geen Vec C Station is geworden maar met deze zul je ook je kilometertjes kunnen draaien.

Greetz Roel met een C.

Terug
Naar boven