• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra eruit.........

Succes met je nieuwe auto, jammer dat het geen Vec C Station is geworden maar met deze zul je ook je kilometertjes kunnen draaien.

Greetz Roel met een C.

Ik respecteer ook je keuze voor een renault hoor, maar hangt een nieuwe auto af van één dealer? er zijn toch zat andere dealers of garages...:agent

.i.ig. veel veilige km's gewenst met je nieuwe bolide,

Maar in mijn geval, Renooit niet!!!;)

Groet Tim.

Ik respecteer ook je keuze voor een renault hoor, maar hangt een nieuwe auto af van één dealer? er zijn toch zat andere dealers of garages...:agent

.i.ig. veel veilige km's gewenst met je nieuwe bolide,

Maar in mijn geval, Renooit niet!!!;)

Groet Tim.

Nee hoor, T hing niet af van een dealer. Ben bij meerdere geweest en qua klantenbenadering kan het verkoop team bij opel nog wel een training gebruiken. Ik bedoel, de klant is toch t belangrijkst voor de organisatie; zonder klanten geen verkoop. Zwolle, Apeldoorn, en het hele gebied er net omheen... allemaal t zelfde.......

Iemand die 20K eruit wil gooien voor een auto mag wel enig respect verwachten... of zie ik dat verkeerd, kan natuurlijk want ik heb geen verstand van occasions volgens de dealer in apeldoorn.........

Nee hoor, T hing niet af van een dealer. Ben bij meerdere geweest en qua klantenbenadering kan het verkoop team bij opel nog wel een training gebruiken. Ik bedoel, de klant is toch t belangrijkst voor de organisatie; zonder klanten geen verkoop. Zwolle, Apeldoorn, en het hele gebied er net omheen... allemaal t zelfde.......

Iemand die 20K eruit wil gooien voor een auto mag wel enig respect verwachten... of zie ik dat verkeerd, kan natuurlijk want ik heb geen verstand van occasions volgens de dealer in apeldoorn.........

Dat is jammer alleen dat net wat je zegt heeeel veeeel VOD'S eikels zijn en normaal praten kunnen ze niet.

Maar dan voor een ander type auto te gaan ja ja dat is jouw keuze,

Had voor die 20K ook wel wat anders gekocht maar ja ieder zijn ding,

Succes en veel veilige kilometers

Dat is jammer alleen dat net wat je zegt heeeel veeeel VOD'S eikels zijn en normaal praten kunnen ze niet.

Succes en veel veilige kilometers

[rquote=1844138&tid=140646&author=Marcel70]Nee hoor, T hing niet af van een dealer. Ben bij meerdere geweest en qua klantenbenadering kan het verkoop team bij opel nog wel een training gebruiken. Ik bedoel, de klant is toch t belangrijkst voor de organisatie; zonder klanten geen verkoop. Zwolle, Apeldoorn, en het hele gebied er net omheen... allemaal t zelfde.......

[/rquote]

Vervelend, dat ze daar allemaal zo onvriendelijk overkomen. In noord holland nog geen echte negatieve ervaring gehad gelukkig. Maarre zoals al gezegd veel plezier met de nieuwe auto, Als JIJ er maar happy mee bent... wij blijven gewoon zeiken...:P

Gr. Tim

[rquote=1844138&tid=140646&author=Marcel70]Nee hoor, T hing niet af van een dealer. Ben bij meerdere geweest en qua klantenbenadering kan het verkoop team bij opel nog wel een training gebruiken. Ik bedoel, de klant is toch t belangrijkst voor de organisatie; zonder klanten geen verkoop. Zwolle, Apeldoorn, en het hele gebied er net omheen... allemaal t zelfde.......

[/rquote]

Vervelend, dat ze daar allemaal zo onvriendelijk overkomen. In noord holland nog geen echte negatieve ervaring gehad gelukkig. Maarre zoals al gezegd veel plezier met de nieuwe auto, Als JIJ er maar happy mee bent... wij blijven gewoon zeiken...:P

Gr. Tim

[rquote=1844151&tid=140646&author=Edwin1104]Dat is jammer alleen dat net wat je zegt heeeel veeeel VOD'S eikels zijn en normaal praten kunnen ze niet.

Succes en veel veilige kilometers[/rquote]

nou als ik zoveel geld uit zou geven en dan zo behandeld word dan heb ik ook zoiets van stik er maar in hoor :) En als ik op dat moment twijfel tussen 2 merken dan snap ik de keuze wel. Heb zelf een renault gehad voor 8 maanden en heb er altijd plezier van gehad maar een nieuwe auto zou bij mij geen renault worden hoor :angel

Veel veilige kilometers gewenst met de Laguna

[rquote=1844151&tid=140646&author=Edwin1104]Dat is jammer alleen dat net wat je zegt heeeel veeeel VOD'S eikels zijn en normaal praten kunnen ze niet.

nou als ik zoveel geld uit zou geven en dan zo behandeld word dan heb ik ook zoiets van stik er maar in hoor :) En als ik op dat moment twijfel tussen 2 merken dan snap ik de keuze wel. Heb zelf een renault gehad voor 8 maanden en heb er altijd plezier van gehad maar een nieuwe auto zou bij mij geen renault worden hoor :angel

Veel veilige kilometers gewenst met de Laguna

[rquote=1844204&tid=140646&author=Silverspeed][rquote=1844151&tid=140646&author=Edwin1104]Dat is jammer alleen dat net wat je zegt heeeel veeeel VOD'S eikels zijn en normaal praten kunnen ze niet.

Veel veilige kilometers gewenst met de Laguna[/rquote]

Nog even over die VOD eikels in mijn woonplaats gewoon heel erg stug volk en je kunt er niks mee, alleen heel veel geld vragen alleen dat kunnen ze en de service is ook ver te zoeken.

Succes met frans

[rquote=1844204&tid=140646&author=Silverspeed][rquote=1844151&tid=140646&author=Edwin1104]Dat is jammer alleen dat net wat je zegt heeeel veeeel VOD'S eikels zijn en normaal praten kunnen ze niet.

Veel veilige kilometers gewenst met de Laguna[/rquote]

Nog even over die VOD eikels in mijn woonplaats gewoon heel erg stug volk en je kunt er niks mee, alleen heel veel geld vragen alleen dat kunnen ze en de service is ook ver te zoeken.

Succes met frans

[rquote=1844138&tid=140646&author=Marcel70]

[/rquote]

Gaat niet om hoeveel je uit kan / wilt geven. Gaat erom dat ze iedereen normaal behandelen, welk budget ook! Je brengt hoe dan ook je geld naar hun toe! Bij mij is het ook altijd een kwestie van "gunnen".

Ik heb ook nare ervaringen met die Klote Dealer hier. Tuig, afzetters. Mijn zwager rijd Renault en prijst ze daar de hemel in, dus ik geloof je verhaal direct!

Veel plezier met je Renault, zal zeker gaan lukken! Mooie bak!

Groet,

Eric.

[rquote=1844138&tid=140646&author=Marcel70]

[/rquote]

Gaat niet om hoeveel je uit kan / wilt geven. Gaat erom dat ze iedereen normaal behandelen, welk budget ook! Je brengt hoe dan ook je geld naar hun toe! Bij mij is het ook altijd een kwestie van "gunnen".

Ik heb ook nare ervaringen met die Klote Dealer hier. Tuig, afzetters. Mijn zwager rijd Renault en prijst ze daar de hemel in, dus ik geloof je verhaal direct!

Groet,

Eric.

[rquote=1844303&tid=140646&author=Edvries][rquote=1844138&tid=140646&author=Marcel70]

[/rquote]

Groet,

Eric.[/rquote]

Helemaal met je eens!!

En succes met je mooie auto.

[rquote=1844303&tid=140646&author=Edvries][rquote=1844138&tid=140646&author=Marcel70]

[/rquote]

Groet,

Eric.[/rquote]

Helemaal met je eens!!

En succes met je mooie auto.

[rquote=1844087&tid=140646&author=Erwin1987]Succes met je nieuwe auto en ik hoop dat je snel vrienden word met de chef werkplaats!

hijs van voren trouwens wel mooi( vanachter iets minder)

Erwin[/rquote]

Wie die Chef??

Jan

[rquote=1844087&tid=140646&author=Erwin1987]Succes met je nieuwe auto en ik hoop dat je snel vrienden word met de chef werkplaats!

hijs van voren trouwens wel mooi( vanachter iets minder)

Erwin[/rquote]

Wie die Chef??

Jan

Sja, ik had de keuze: koppelingrevisie, versnellingsbak revisie, rechter draagarm vervangen, stabilisatorstangen vervangen, schokdempers rondom vervangen, bestuurdersstoel laten bijwerken/opvullen of de auto eruit, nog ruim 2500 euro vangen en de reparatiekosten erbij doen.

Ik weet t, allemaal kleine dingen maar als je t moet laten doen op een auto met 240k op de teller........

Ook merkte ik dat ik met de sleurhut in zuid-frankrijk maar net voldoende pk's en koppel had. Vrachtwagens haalden me in bergop en dat terwijl de caravan maar 1150 kg weegt. In een dorpje zelfs 1,5 omhoog in de eerste moeten rijden omdat de twee m niet verder kon pakken ( 7% helling)

Ach je weet toch wat ze zeggen, renaults don't leak oil, they mark their spot :P

Ach we zien wel hoe t gaat, als t tegenzit wordt de volgende weer een opel.. berouw komt na de zonde he?????

Terug
Naar boven