• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

vectra,s in winter modus

@DeKleineMan wrote:Ik rij m'n Vectra net zoals afgelopen winters :P

837243524_6_Qjbr_2.jpeg

Zo aardig onder de smeuri zo !

Wel 'bekeurings-waardig' ook zo trouwens. Kenteken is niet leesbaar.. :jerry

@Jerremy wrote:Zo aardig onder de smeuri zo !

Die Polizei was al druk zat met het verkeer om de geschaarde vrachtauto's heen te krijgen....laat staan dat ze tijd hadden om mij te bekeuren ;) En dan dr bij....het is geen doen om met dat extreme winterweer je kentekenplaten schoon te houden :D :D

Ondanks de kou van richting de -10 liep mijn motortemeratuur op :P

@DeKleineMan wrote:Ik rij m'n Vectra net zoals afgelopen winters :P

837243524_6_Qjbr_2.jpeg

Zo aardig onder de smeuri zo !

vind ik niks gek

heel de radiator krijgt niks geen koellucht meer doordat de voorkant vol met sneeuw zit :P

is trouwens wel ECHTE Duitse stijl zo :jerry

@Jerremy wrote:Zo aardig onder de smeuri zo !

Die Polizei was al druk zat met het verkeer om de geschaarde vrachtauto's heen te krijgen....laat staan dat ze tijd hadden om mij te bekeuren ;) En dan dr bij....het is geen doen om met dat extreme winterweer je kentekenplaten schoon te houden :D :D

Ik zet 's winters een stuk karton voor de radiateur. Anders duurt het me ook veel te lang voordattie overschakelt naar LPG.

vind ik niks gek

heel de radiator krijgt niks geen koellucht meer doordat de voorkant vol met sneeuw zit :P

is trouwens wel ECHTE Duitse stijl zo :jerry

@DeKleineMan wrote:@Jerremy wrote:Zo aardig onder de smeuri zo !

Ja, de Duitse politie. Daar noem je ook een orgaan. Een wetshandshaver die autoriteit heeft, en ook echt prioriteiten kan stellen.

In Nederland had je onder vergelijkbare situaties een aantal bonnen te pakken gehad al. Onleesbaar kenteken, koplampen niet vrij,

even kijken.. ja je ramen zijn ook beetje beslagen, je kan niet veel zien zo. Nou we houden het bij 2, 1 wordt je er geschonken (de 'goedkoopste' die schelden ze kwijt).

Die geschaarde vrachtwagens lost RWS maar op.. Daarbij, op de matrix borden staat; "blik schade, dan parkeer plaats opzoeken" dus die chauffeurs lopen ook risico op een bon.

"onnodig recreeren in de berm en/of hinder veroorzaken op de rijbaan" of zoiets, ze verzinnen wel iets, anders passen we de wet snel aan (binnen een dag !), kunnen ze hier ook goed..

Nee, de NL politie weet van prioriteiten.. 'Waakzaam & dienstbaar'.. ja, zolang het maar Euro's oplevert ! :jerry

Ik zet 's winters een stuk karton voor de radiateur. Anders duurt het me ook veel te lang voordattie overschakelt naar LPG.

morgen weer de euro's wegbrengen

maar dan voor een goed doel :jerry :jerry

mijn vectra c krijgt gloedjenieuwe winterbanden :D

(ik vertroetel hem zo graag :thumb )

@DeKleineMan wrote:@Jerremy wrote:Zo aardig onder de smeuri zo !

Ja, de Duitse politie. Daar noem je ook een orgaan. Een wetshandshaver die autoriteit heeft, en ook echt prioriteiten kan stellen.

In Nederland had je onder vergelijkbare situaties een aantal bonnen te pakken gehad al. Onleesbaar kenteken, koplampen niet vrij,

even kijken.. ja je ramen zijn ook beetje beslagen, je kan niet veel zien zo. Nou we houden het bij 2, 1 wordt je er geschonken (de 'goedkoopste' die schelden ze kwijt).

Die geschaarde vrachtwagens lost RWS maar op.. Daarbij, op de matrix borden staat; "blik schade, dan parkeer plaats opzoeken" dus die chauffeurs lopen ook risico op een bon.

"onnodig recreeren in de berm en/of hinder veroorzaken op de rijbaan" of zoiets, ze verzinnen wel iets, anders passen we de wet snel aan (binnen een dag !), kunnen ze hier ook goed..

Nee, de NL politie weet van prioriteiten.. 'Waakzaam & dienstbaar'.. ja, zolang het maar Euro's oplevert ! :jerry

Tip koop even goed kope wieldoppen. Scheeld een hoop gevloek als je weer terug wisseld.

Door de pekel rotten de velgen vast op de naaf.

morgen weer de euro's wegbrengen

maar dan voor een goed doel :jerry :jerry

mijn vectra c krijgt gloedjenieuwe winterbanden :D

(ik vertroetel hem zo graag :thumb )

Tip koop even goed kope wieldoppen. Scheeld een hoop gevloek als je weer terug wisseld.

Door de pekel rotten de velgen vast op de naaf.

Bij mij past het ook maar zo krap!

Heb vandaag winterbanden aangeschaft via het forum, maar vind het nog veel te warm om ze erop te hangen.

Bij mij past het ook maar zo krap!

Heb vandaag winterbanden aangeschaft via het forum, maar vind het nog veel te warm om ze erop te hangen.

Terug
Naar boven