• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

vectra turbo 4x4 opbouw

origineel gepost door noc

mooie astra :thumbup

behalve de roest dan :P

als je nog onderdelen moet hebben,ik heb nog een hoop steken.

thnx heb effe een u2u gestuurd met een klein leistje :p

origineel gepost door .:Stoffel:.

heb je misschien nog de orginele uitlaat (achterste pot) van je vectra turbo en de mistlamp rechts vooraan? de ori uitlaat heb ik ng maar is in heel slechte staat maar de mistlampen ben ik zelf naar op zoek

vandaag me een beetje bezig gehouden met de roest ...

der was er tog een beetje meer dan verwacht

DSCN1538.jpg

DSCN1539.jpg

DSCN1541.jpg

DSCN1542.jpg

en terwijl roest weerder en beschermer erop

DSCN1544.jpg

DSCN1543.jpg

dat wa het voor vandaag

heb vraagje in vbm het kleur zou ik terug blauw nemen of zou ik tg voor wit gaan ...

want moet tg bijna heel de wagen herdoen want de andere kant is ng slechter er zitten een paar builen in de voorbillen bumpers zitten vol met kraken dusja ...

alvast bedankt voor de reacties

Goed bezig man !!

Weer een Astra GSI gered..:wub

Zoals iemand op het AGF ook zegt;

"Een leek ziet roest, een kenner Astra F GSI" :thumbup:wors

alleen jammer dat je met 2 jaar weer aan de schermen moet lassen omdat de roest terug komt als je met in zet stukken werkt

beter was het om heel het achterscherm te vervangen voor een nieuwe

origineel gepost door kadett4x4

ik zou voor wit gaan:wub:wub:wub:wub.

niks zo mooi als een witte astra gsi.

groeten. damn !!!! das ne goeje :p ik dacht da ook :p:jerry

origineel gepost door syl-astra

alleen jammer dat je met 2 jaar weer aan de schermen moet lassen omdat de roest terug komt als je met in zet stukken werkt

beter was het om heel het achterscherm te vervangen voor een nieuwe heb daarvoor een special middel die je platen beschermt tegen roest insmeren (wordt hard) afvrijven en grondverf erop

origineel gepost door syl-astra

beter was het om heel het achterscherm te vervangen voor een nieuwe

Het beste is om de gehele carosserie te vervangen. Inzet stukken kan lang goed gaan mits het naar behoren word ingelast en daarna goed nabehandelt word.

origineel gepost door kadett4x4

ik zou voor wit gaan:wub:wub:wub:wub.

niks zo mooi als een witte astra gsi.

groeten.

jaa mee eens!! :agent

die heeft gewoon echt geluk gehad dat hij een rechts gestuurde auto had , anders was hij er wel geweest!

toch zie je dat vaak met skyline's, subaru's (ofte wel de snellere 4 x 4 auto's) dat ze vol een ongluk krijgen in de zijkant, soms lijkt het erop dat de bestuurder meer van de auto vraagt en vervolgens de controle kwijt is in een slip raakt. ik hoop dat deze jongen alleen in de auto zat.

origineel gepost door wessaa

die heeft gewoon echt geluk gehad dat hij een rechts gestuurde auto had , anders was hij er wel geweest! daar zat iemand op die pass zetel en ook van achter kgeloof die eerste is er me de schrik vanaf gekomen maar zat gekneld denk ik en die achterste heeft een bekken breuk gehad

origineel gepost door fast cow

toch zie je dat vaak met skyline's, subaru's (ofte wel de snellere 4 x 4 auto's) dat ze vol een ongluk krijgen in de zijkant, soms lijkt het erop dat de bestuurder meer van de auto vraagt en vervolgens de controle kwijt is in een slip raakt. ik hoop dat deze jongen alleen in de auto zat. deze skyline wa een gtst achterwiel aandrijving

Terug
Naar boven