• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra weer TOP!!!!

Met een beetje pech moeten ze je hele deur opnieuw spuiten.....

Of die strip moet wel heel makkelijk demonteerbaar zijn...

Mooi k*t in ieder geval :fy1

Tjonge jonge :wtf ,je hebt niet echt geuk

Nou wil ik je niet onnodig ongerust maken ,maar zilvergrijs is een klotekleur :thumbdown om (bij) te spuiten of 1 deur of wat dan ook,ik zie het bijna altijd in het dagelijks leven als ik een zilvergrijze of champagne kleurige auto zie als daar aan gespoten is,succes

Tjonge jonge :wtf ,je hebt niet echt geuk

Nou wil ik je niet onnodig ongerust maken ,maar zilvergrijs is een klotekleur :thumbdown om (bij) te spuiten of 1 deur of wat dan ook,ik zie het bijna altijd in het dagelijks leven als ik een zilvergrijze of champagne kleurige auto zie als daar aan gespoten is,succes

Kan die strip er eigenlijk af ?

Hoe zit deze erop..? ik heb geen tis of werkplaatsboek.

En een nieuwe gespoten strip erop?

Een beetje goed spuitbedrijf...moet toch wat kunnen ...met lakstift is geen optie vind ik...

En ding met zilver zie je altijd al kleur verschil, neem de kunstof bumpers en..andere kunstoffen op de vectra.

Kan die strip er eigenlijk af ?

Hoe zit deze erop..? ik heb geen tis of werkplaatsboek.

En een nieuwe gespoten strip erop?

Een beetje goed spuitbedrijf...moet toch wat kunnen ...met lakstift is geen optie vind ik...

En ding met zilver zie je altijd al kleur verschil, neem de kunstof bumpers en..andere kunstoffen op de vectra.

je kunt vragen of ze ook spot-repair doen, dan doen ze alleen de 2 plekjes,

en maken ze de verf op kleur van de deurstrip, zelfs een pro ziet dan geen

kleur verschil, maar laat je een halve deur spuiten dan ga je dat zeker zien.

gr, jac.

je kunt vragen of ze ook spot-repair doen, dan doen ze alleen de 2 plekjes,

en maken ze de verf op kleur van de deurstrip, zelfs een pro ziet dan geen

kleur verschil, maar laat je een halve deur spuiten dan ga je dat zeker zien.

gr, jac.

Maar je ziet duidelijk dat er brokjes lak af zij dit blijf je toch zien, met bij tippen.. zakt in.. de meeste doen wel spotrepair tegenwoordig.

Hopelijk hun eigen spuit/schade herstel bedrijf ook, Rebel in Huizen

De website stelt niet veel voor...

Spotrepair lijkt mij de beste optie... hele deur... voor dit nee.... liever niet.

Voordeel van niet gespoten deur bescherming... dat gespoten is kwetsbaar.

Na het mij lijkt is het geen andere portier, gezien een paar plekjes naast elkaar.... portier maakt een plek en dit lijkt toch wat scherps..geweest te zijn je ziet de lak iets

geribbeld

Wordt er wel een beetje moe van.....

Weet iemand een goede spotrepair omstreek Almere???

Maar je ziet duidelijk dat er brokjes lak af zij dit blijf je toch zien, met bij tippen.. zakt in.. de meeste doen wel spotrepair tegenwoordig.

Hopelijk hun eigen spuit/schade herstel bedrijf ook, Rebel in Huizen

De website stelt niet veel voor...

Spotrepair lijkt mij de beste optie... hele deur... voor dit nee.... liever niet.

Voordeel van niet gespoten deur bescherming... dat gespoten is kwetsbaar.

Na het mij lijkt is het geen andere portier, gezien een paar plekjes naast elkaar.... portier maakt een plek en dit lijkt toch wat scherps..geweest te zijn je ziet de lak iets

geribbeld

Wordt er wel een beetje moe van.....

Weet iemand een goede spotrepair omstreek Almere???

strip kun je er zo aftrekken, zit met dubbelzijdig plakband vast.

effe los opnieuw laten spuiten en dan er weer opplakken.

maar wel netjes dat het eindelijk opgelost is je probleem.

het leuke van een computer is dat hij nooit aangeeft dat hij zelf defect is.

strip kun je er zo aftrekken, zit met dubbelzijdig plakband vast.

effe los opnieuw laten spuiten en dan er weer opplakken.

maar wel netjes dat het eindelijk opgelost is je probleem.

het leuke van een computer is dat hij nooit aangeeft dat hij zelf defect is.

1 licht puntje ... het is op de stoot strip ... dus die roest niet (geeft je de tijd om het goed te laten doen)

neemt niet weg dat het K*T blijft

suc6 met de afhandeling

1 licht puntje ... het is op de stoot strip ... dus die roest niet (geeft je de tijd om het goed te laten doen)

neemt niet weg dat het K*T blijft

suc6 met de afhandeling

Slouke wat dat betreft heb je helemaal gelijk..

Wel weer kl dat we de discussie aan moeten met de dealer, die doen alles af als...ach is en auto, en lakstiftje..Ik heb ook een keer een beschadiging aan een zijskirt gehad, een stukje eruit en dus zwarte streep, moest ik zelf niet aan komen maar zij konden dit onzichtbaar maken, auto weer een week kwijt...en haal ik hem opwel pot ver.... gewoon met lakstiftje gedaan..

Maandag er toch maar even heen, ik zal wel als zeikerd beschouwd worden, terecht ne evind ik niet maar zo werkt get..

En als de discussie te.. wordt zoek ik zelf wel een manier, een bedrijfje die het weer netjes kan maken, maar op hoeeel geld moet ik rekenen?

Ik heb wel de mogelijkheid qua schade vrije jaren om een reparatie gratis zonder no-clame te doen, maar dit gebruik je niet voor zoiets kun je beter voor erger gebruiken.

Nu dus waar een leuk/goed bedrijf in almere en ...wat kost het.

Hopen doe ik dat ze eerlijk en reel zijn bij de dealer, en het bij hun schade afdeling netjes laten maken

Want ene nieuwe strip en sluiten en plaatsen zal wel weer een lekker bedrag zijn of?

Slouke wat dat betreft heb je helemaal gelijk..

Wel weer kl dat we de discussie aan moeten met de dealer, die doen alles af als...ach is en auto, en lakstiftje..Ik heb ook een keer een beschadiging aan een zijskirt gehad, een stukje eruit en dus zwarte streep, moest ik zelf niet aan komen maar zij konden dit onzichtbaar maken, auto weer een week kwijt...en haal ik hem opwel pot ver.... gewoon met lakstiftje gedaan..

Maandag er toch maar even heen, ik zal wel als zeikerd beschouwd worden, terecht ne evind ik niet maar zo werkt get..

En als de discussie te.. wordt zoek ik zelf wel een manier, een bedrijfje die het weer netjes kan maken, maar op hoeeel geld moet ik rekenen?

Ik heb wel de mogelijkheid qua schade vrije jaren om een reparatie gratis zonder no-clame te doen, maar dit gebruik je niet voor zoiets kun je beter voor erger gebruiken.

Nu dus waar een leuk/goed bedrijf in almere en ...wat kost het.

Hopen doe ik dat ze eerlijk en reel zijn bij de dealer, en het bij hun schade afdeling netjes laten maken

Want ene nieuwe strip en sluiten en plaatsen zal wel weer een lekker bedrag zijn of?

Jeetje Arnold, lees je hele verhaal nu ff. Wat een gezeik zeg met je vectra.

Hoop dat nu alles weer op z'n pootjes terecht is gekomen

Groetjes

Marcel

Jeetje Arnold, lees je hele verhaal nu ff. Wat een gezeik zeg met je vectra.

Hoop dat nu alles weer op z'n pootjes terecht is gekomen

Groetjes

Marcel

Ja Marcel je begrijpt ik ben er ff klaar mee... en de auto is bij hun beschadigd, dus weer ...knokken, voor ze hem in namen zeiden ze zelf gelijk de auto gaat s;nachts in de garage en overdag op de parkplaats bij de nieuwe auto's, het is nl in de avond een beetje verlaten auto industrie terein, veel dealers...en daar komen ook gasten op af nu i er dus toch weer schade... grrrrr mooie belofte, of er is wat tegen aangekomen bv een gereedschak kar, of hij heeft toch op de gewonnen parkeerplaats gestaan

Terug
Naar boven