• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra weer TOP!!!!

Nee GTS Power ik had het een snelheid van denk 100 120 in zo'n vlauwe bocht van snelweg, zo'n klaverblad en opeens viel het uit, man moest alle zeilien bij zeten, en zeker de rest van de rit tot de dealer....wat zwaar ja je moet alles mee verplaatsen de oloe/pomp end...dus veeeel zwaarderals een auto zonder stuurbekrachtiging.

En @2000

Ja het is natuurlijk niet leuk, maar dat begrijp je vertrouwen in de auto moet weer goed komen.

Maar deze nieuwe chef neemt tenminste wel stappen, en heeft Opel erbij gehaald... dat vind ik positief.

En het mailtje van de Directie is ook positief heb ik het ieder geval weer op papier dat deze problemen er zijn en het opgelost gaat worden, lukt het dan niet,,,,kunnen we verder handelen.

En ieder geval een auto voor weekje Luxemburg, mag van mij onze vectra zijn maar dan wel zonder fouten......

En ik heb tevens gemaild een gesprek te willen met directeur en werkplaats chef om duidelijk uitleg te krijgen wat het eventueel was, wat er aan gedaan is, en natuurlijk lang garantie op dat probleem.

Maar even een goed gesprek lijkt me wel op zijn plaats in dit verhaal, ook voor het vertrouwen.

Ze moeten de naam Opel maar eens redden...

En jongens wel eieren zoeken morgen hoor!!!

Sterkte....begon bij mij ook met af en toe...

Wel stuurbekrachiging...of ook niet...

Lijkt wel een vectra ziekte, je hoort als ik het medicijn weet....

Groetjes

Sterkte....begon bij mij ook met af en toe...

Wel stuurbekrachiging...of ook niet...

Lijkt wel een vectra ziekte, je hoort als ik het medicijn weet....

Groetjes

de ''af en toe'' heeft bij mij nu nog een interval van 2 jaar dus daar kan ik wel mee leven:D

ik hou het in de gaten!

de ''af en toe'' heeft bij mij nu nog een interval van 2 jaar dus daar kan ik wel mee leven:D

ik hou het in de gaten!

[rquote=1920780&tid=144414&author=GTS Power]de ''af en toe'' heeft bij mij nu nog een interval van 2 jaar dus daar kan ik wel mee leven:D

ik hou het in de gaten![/rquote]

JE zou je ABS stekkers eens schoon kunnen maken ...daar kan het van komen...

Maar als het zo weinig gebeurt nog....zou ik overal ff vanaf blijven...:wors

[rquote=1920780&tid=144414&author=GTS Power]de ''af en toe'' heeft bij mij nu nog een interval van 2 jaar dus daar kan ik wel mee leven:D

ik hou het in de gaten![/rquote]

JE zou je ABS stekkers eens schoon kunnen maken ...daar kan het van komen...

Maar als het zo weinig gebeurt nog....zou ik overal ff vanaf blijven...:wors

Nog niet opgelost, vectra blijft de storing stuurtje met uitroepteken houden in combi met tc lampje dan geen stuurbekrachtiging. :cry

Nu zijn we weer een tijdje verder, de vectra is nog bij de dealer en Opel Nederland/Duitsland denkt mee, en het is zoeken naar waar komt de storing vandaan...het lijkt de dealer elektronisch te zijn...(gezien de niet of wel aanwezige foutcodes..)

Ze testen hem dagelijks en doen dan een stap en dan weer testen.

Het is niet zo dat de stuurhoeksensor on de sim achter het stuur zit. aar gezien ik geen ESP hb zit deze in stuurhuis.

Het is naar ik meen echt geen geld probleem dit kost hun ook geld, ik heb vanaf begin een leen auto en nu voor een weekje vakantie een nieuwe Astra 5 dr demo mag dus niet klagen... en ze doen hun uiterste best maar welke stekker/contact stoort dat is zoeken er zijn veel draden, men gelooft er heilig in dat het nog over gaat... en ik blijf leen auto houden ..

Ikzelf geloof er minder in, maar dat is misschien persoonlijk...het vertrouwen is ff goed weg... maar wie weet wordt het wel gevonden en opgelost, het kost me geen en ja ze lossen het maar op anders komen ze maar met een oplossing....het is een garantie geval.

Maar nu met de nieuwe Astra gereden te hebben, sorry ik mis mijn vec hoor... de 2.2...155 pk

Ik heb dan de A label Astra hier, goede kleur zwart... een 1.4 100 pk dus maar jeetje zelfs mijn vrouw zit met gaspedaal op de bodem...

Als je hem goed op toeren houd OK, maar het houd zeker niet over met even inhalen, je blijft schakelen...

Als ik dan toch zou kiezen zou ik zeker voor een turbo gaan..

Auto heeft 9.000 km gereden en als van nov 2010

Maar niet klagen.... we kunnen naar Luxemburg.....een week ga ik niet aan auto's denken wordt een deel van mijn leven...en op een verkeerde manier....

Dit was weer een update..... helaas ...ik hoop snel goed nieuws te hebben....

Lekker die elektronica je moet niet echt meer denken ik rijd de auto ff op.....

Mochten er mensen zijn met ervaring met dit probleem of ideëe ze zijn welkom...

Nog niet opgelost, vectra blijft de storing stuurtje met uitroepteken houden in combi met tc lampje dan geen stuurbekrachtiging. :cry

Nu zijn we weer een tijdje verder, de vectra is nog bij de dealer en Opel Nederland/Duitsland denkt mee, en het is zoeken naar waar komt de storing vandaan...het lijkt de dealer elektronisch te zijn...(gezien de niet of wel aanwezige foutcodes..)

Ze testen hem dagelijks en doen dan een stap en dan weer testen.

Het is niet zo dat de stuurhoeksensor on de sim achter het stuur zit. aar gezien ik geen ESP hb zit deze in stuurhuis.

Het is naar ik meen echt geen geld probleem dit kost hun ook geld, ik heb vanaf begin een leen auto en nu voor een weekje vakantie een nieuwe Astra 5 dr demo mag dus niet klagen... en ze doen hun uiterste best maar welke stekker/contact stoort dat is zoeken er zijn veel draden, men gelooft er heilig in dat het nog over gaat... en ik blijf leen auto houden ..

Ikzelf geloof er minder in, maar dat is misschien persoonlijk...het vertrouwen is ff goed weg... maar wie weet wordt het wel gevonden en opgelost, het kost me geen en ja ze lossen het maar op anders komen ze maar met een oplossing....het is een garantie geval.

Maar nu met de nieuwe Astra gereden te hebben, sorry ik mis mijn vec hoor... de 2.2...155 pk

Ik heb dan de A label Astra hier, goede kleur zwart... een 1.4 100 pk dus maar jeetje zelfs mijn vrouw zit met gaspedaal op de bodem...

Als je hem goed op toeren houd OK, maar het houd zeker niet over met even inhalen, je blijft schakelen...

Als ik dan toch zou kiezen zou ik zeker voor een turbo gaan..

Auto heeft 9.000 km gereden en als van nov 2010

Maar niet klagen.... we kunnen naar Luxemburg.....een week ga ik niet aan auto's denken wordt een deel van mijn leven...en op een verkeerde manier....

Dit was weer een update..... helaas ...ik hoop snel goed nieuws te hebben....

Lekker die elektronica je moet niet echt meer denken ik rijd de auto ff op.....

Mochten er mensen zijn met ervaring met dit probleem of ideëe ze zijn welkom...

Thxxxx

Kunnen jullie ook bidden hahahahah

Weet iemand waar die stuurbekrachtigings computer zit? (kan op tis2000 niet vinden jullie wel?)

Ik heb EHPS stuurbekrachtiging en geen ESP.

De bumper was er voor af...maar??

Hopelijk dan weer genieten....

Thxxxx

Kunnen jullie ook bidden hahahahah

Weet iemand waar die stuurbekrachtigings computer zit? (kan op tis2000 niet vinden jullie wel?)

Ik heb EHPS stuurbekrachtiging en geen ESP.

De bumper was er voor af...maar??

Hopelijk dan weer genieten....

Auto weer terug, Stuurbekrachtigings pomp met computer vervangen..

Nu weer afwachten en duimen, helaas wel gelijk schadetje aan mijn o...zo schitterende vectra, balen als een stekker, ik had nog zo gevraagt niet op die kt... plekken parkeren al die weken:swear

Nee Arnold je vectra wordt door ons als goud behandeld, en staat keurig tussen nieuwe voorraad auto's op parkeerplaats..

Wel gebeld en moet vd week komen .. dit wil ik niet met lakstiftje is een kl plek en blijf je zien zeker met deze kleur, ze zijn tenslotte verzekerd, hoe zouden ze dit onzichtbaar kunnen oplossen bij hun schade expertbedrijf, strip netjes afplakken en glad maken en weer in kleur spuiten?

Ik baal als een stekker van de regen in de drup....

DSC_2864.jpg

DSC_2866.jpg

Auto weer terug, Stuurbekrachtigings pomp met computer vervangen..

Nu weer afwachten en duimen, helaas wel gelijk schadetje aan mijn o...zo schitterende vectra, balen als een stekker, ik had nog zo gevraagt niet op die kt... plekken parkeren al die weken:swear

Nee Arnold je vectra wordt door ons als goud behandeld, en staat keurig tussen nieuwe voorraad auto's op parkeerplaats..

Wel gebeld en moet vd week komen .. dit wil ik niet met lakstiftje is een kl plek en blijf je zien zeker met deze kleur, ze zijn tenslotte verzekerd, hoe zouden ze dit onzichtbaar kunnen oplossen bij hun schade expertbedrijf, strip netjes afplakken en glad maken en weer in kleur spuiten?

Ik baal als een stekker van de regen in de drup....

DSC_2864.jpg

DSC_2866.jpg

Met een beetje pech moeten ze je hele deur opnieuw spuiten.....

Of die strip moet wel heel makkelijk demonteerbaar zijn...

Mooi k*t in ieder geval :fy1

Terug
Naar boven