Ja ik blijf om kennis roepen, problem-car regeageert helaas niemand Zag dit laatst vermeld voor problemen moet je daar zijn maar.
Gister rijd de auto goed... geen problemen
Vandaag weer problemen en er lijken steeds meer lampjes te komen...
Vanochtend stuur met uitroepteken en Traction control lampje en A.B.S lampje aan uit en aan uit enz... dit heb je dan al als je alleen het contact aan zet! starten is dan eigenlijk (uit ervaring) overbodig hij moet toch weer uit en aan...
Contact uit uit en weer aan en alles was weer goed.
Na het werk van mijn vrouw doet ze contact aan en stuur met uitroepten en en traction control lampje en (lampje) A.B.S aan en uit aan en weer uit..
Weer contact uit en aan alles werkte weer.
Onderweg tanken auto uit en weer aan dus geenprobleem!
Eenmaal thuis, denk ong drie kwartier moest ze weer weg, contact aan gelijk weer stuurtje met uitroepteken, tractoncontrol, en A.B.S weer aan uit aan uit..enz
Nu was er nog een lampje bij gekomen, het stuurtje met uitroepteken in het toerenteller display wisselde af met een auto met bako erdoor.. dus stuurtje auto met bako dan weer stuurtje met uitroepteken en zo door.
Contact uit en aan hielp niet gelijk en de twede keer nog niet.
Dus de sleutel geheel uit het contact gehaald en weer contact aan alles weer normaal... starten en stuurbekrachtiging.
Een happy light show maar dan niet luik....
In hemels naam wat moet ik.. een dag rijd hij goed...??
Andere dag kl.....
Garage doet vaag zie eerdere post woensdag.
En zegt wij zien de melding niet... en uitlezen lijkt ook niets uit te komen.
Elektronica lekker zeg... maar dit moet toch op te lossen zijn??
1 mei hebben wij de plannen lekker naar Luxembrurg te gaan, maar ik knijp hem wel als het onder het rijden gaat gebeuren??
Net weer na ruim uurtje contact an en alle lampjes gaan netjes uit, en geen problemen...
Is toch electronika lijkt mij, dingen die niet door een test of zo komen..
Wat een drama is dit aan het worden... zowel mijn vrouw als ik worden er gestoord van.
Hopelijk willen jullie mij als forum vrienden bijstaan met jullie kennis en op ervaring met een vergelijkbaar iets.
:cry
cry
cry
Gister rijd de auto goed... geen problemen
Vandaag weer problemen en er lijken steeds meer lampjes te komen...
Vanochtend stuur met uitroepteken en Traction control lampje en A.B.S lampje aan uit en aan uit enz... dit heb je dan al als je alleen het contact aan zet! starten is dan eigenlijk (uit ervaring) overbodig hij moet toch weer uit en aan...
Contact uit uit en weer aan en alles was weer goed.
Na het werk van mijn vrouw doet ze contact aan en stuur met uitroepten en en traction control lampje en (lampje) A.B.S aan en uit aan en weer uit..
Weer contact uit en aan alles werkte weer.
Onderweg tanken auto uit en weer aan dus geenprobleem!
Eenmaal thuis, denk ong drie kwartier moest ze weer weg, contact aan gelijk weer stuurtje met uitroepteken, tractoncontrol, en A.B.S weer aan uit aan uit..enz
Nu was er nog een lampje bij gekomen, het stuurtje met uitroepteken in het toerenteller display wisselde af met een auto met bako erdoor.. dus stuurtje auto met bako dan weer stuurtje met uitroepteken en zo door.
Contact uit en aan hielp niet gelijk en de twede keer nog niet.
Dus de sleutel geheel uit het contact gehaald en weer contact aan alles weer normaal... starten en stuurbekrachtiging.
Een happy light show maar dan niet luik....
In hemels naam wat moet ik.. een dag rijd hij goed...??
Andere dag kl.....
Garage doet vaag zie eerdere post woensdag.
En zegt wij zien de melding niet... en uitlezen lijkt ook niets uit te komen.
Elektronica lekker zeg... maar dit moet toch op te lossen zijn??
1 mei hebben wij de plannen lekker naar Luxembrurg te gaan, maar ik knijp hem wel als het onder het rijden gaat gebeuren??
Net weer na ruim uurtje contact an en alle lampjes gaan netjes uit, en geen problemen...
Is toch electronika lijkt mij, dingen die niet door een test of zo komen..
Wat een drama is dit aan het worden... zowel mijn vrouw als ik worden er gestoord van.
Hopelijk willen jullie mij als forum vrienden bijstaan met jullie kennis en op ervaring met een vergelijkbaar iets.
:cry