• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

velgjes fotos UPDATEE

haha nouw tadaa hier wat :kewlpics

liggen er nog nie onder wil ze balanceren enzo maar hier alvast een beetje ongeveer

een zware kist achterin en nog 4 velge op de achterbank :jerry

23jr22c.jpg

9pul2h.jpg

2d1ppbr.jpg

nbdea0.jpg

tadaaaa

dankje voor de positieve reacties..

helaas gaan de wielkastjes alweer beginnen maar nu ben ik het echt beu

maak alleen het randje circa 1.5 cm strak en hoogglans zwart blijf nie bezig :jerry

haha

jhaa kan idd ook maar daar vind ik het nog te weinig voor:P iederekeer maak ik hem roestvrij.. en tog komt het terug,

maarja kan er mee leven hoor als ik maar geen roest zie :swear

Anders een roest omvormer opsmeren..noverox is goed spul...wel wat stroperig, zal vast nog andere spulletjes zijn als noverox. Het hard laten worden, rondlak erop en wit spuiten.... zal misschien niet het strakste resultaat geven maar is minder werk dat eruit slijpen, lassen, strakmaken en spuiten. want dat kan nog altijd.

heej

velgjes liggen eronder:D

helaas kreeg ik een wielbout er niet uit en door te lang met de lucht tol door rammen is tie afgebroken :swear word een ander fusee denk ik zomaar.

maar het zit er onder en podverdikkie wat een resulaat hier wat :kewlpics

hier versterkers wat netter aangesloten enzo

34y4ihg.jpg

2cgfo1f.jpg

24lmq6w.jpg

2vcfbww.jpg

huoitg.jpg

Heel erg netjes.Let nu wel extra op de stoeprandjes!!!!!!!!!!En schoon blijven houden.

Ik heb onder m'n bestelbus ook LM velgen,maar elke twee dagen maak ik ze even schoon.Dat remstof bijt in de velg.

Keurig netjes !!!!!!!!!

Terug
Naar boven