• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

velgjes fotos UPDATEE

idd!! maarja. denk dat er wel iets veel leukers terug gaat komen:D

astratje gsi miss

moet ik natuurlijk wel eerst de kadett verkopen. en ik wil de meeting nog meerijden :D

heb helaas nog geen reacties van liefhebbers gehad, alleen maar mensen die een goedkoop ragautotje willen denk ik. :???:

bieden 300 euro enzo:( maar dat gaat hem niet worden hoor

ricky king:

Jammer dat je hem weg moet doen....hoop dat iemand hem koopt die hem niet gaat afraggen...zou leuk zijn als iemand hem dan in de buurt hem koopt...kan je hem nog eens zien rijden....maarja doet dan wel extra zeer als die hem afraggen...maarja niks aan te doen. Hoop dat je een leuk astra vind of ff zoeken naar een dett met stuurbekrachtiging.

idd raluph zou dat echt zonde vinden., aangezien mensen echt 2 keer kijken en er al mensen naar me toe kwamen en complimentjes geven enzo..

maar ik zou natuurlijk wel 850 willen alleen ben niet zo heel hebberig.

ongeveer 700 euro dan mag hij weg. het enige wat de volgende eigenaar zou moeten doen is die wielkastjes wat liefde geven.

mochten jullie iemand weten. dan hoor ik dat graag.

hoop dat het dan ooit nog goed gaat komen met mn pols..:(

groetjes ricky:)

kun je op de kadett geen stuurbekrachting zetten dan?

weet nog van een oude golf :puke van mij.

dat ze daar ook een stuurbekrachting op gezet hadden.

zou van een deawoo :puke nexia.

niet passen dan.

nja dat zou ik niet kunnen hoor maar alles is idd mogelijk. op een golf 2 ken je stuurbekrachtiging van een golf 3 zetten enz zal bij opel ook wel kunnen maar dat gaat mij niet lukken.. tevens vind ik m ook niet zo snel:P ik weet al dat ik een gsitje wil liefst een astratje

alhoewel die zwarte kadett gsi op marktplaats wel super vet is:O

lang geleden dat ik op het forum heb gekeken.

kadettje is inmiddels verkocht aan een vriendelijke man die altijd opel heeft gereden.

heb nu een auto waar ik vroeger van droomde :wub

honda civic eg 1600vtec :D

zal binnekort wel is een fototje uploaden:)

groetjes ricky kadett

@rickykadett wrote:lang geleden dat ik op het forum heb gekeken.

kadettje is inmiddels verkocht aan een vriendelijke man die altijd opel heeft gereden.

heb nu een auto waar ik vroeger van droomde :wub

honda civic eg 1600vtec :D

zal binnekort wel is een fototje uploaden:)

groetjes ricky kadett

Jammer dat de Opel weg is, maar wel leuk dat jij je droom wagen heb gekocht. In ieder geval de auto waar je over droomde , de auto die je graag wou kopen. Ik wens je zo ie zo heel veel plezier met je nieuwe aankoop ! ben wel benieuwd naar de foto's :kewlpics

6y07kx.jpg

mljyj6.jpg

2ywbw9k.jpg

tadaaa:D

ben druk bezig met velgjes zoeken.. alleen wil nu wel goede velgjes niet als bij de kadett:(

heb trouwnens met mn sportieve voet 1 op 14 gereden,, valt egt niet tegen !!

@rickykadett wrote:
6y07kx.jpg

mljyj6.jpg

2ywbw9k.jpg

tadaaa:D

ben druk bezig met velgjes zoeken.. alleen wil nu wel goede velgjes niet als bij de kadett:(

heb trouwnens met mn sportieve voet 1 op 14 gereden,, valt egt niet tegen !!

Mooie wagen :kewlpics Valt me echt mee 1 op 14 met sportieve voet :hmmz

60 L tank van mijn opel vec 2.0 16v : nog 30 liter over ongeveer 300 km geredn :hmmz

Terug
Naar boven