Hallo, ik heb zelf weinig sleutel kennis, en door mijn rug ellende is sleutelen en krom staan ook geen pretje.
Ik zou graag xenon willen maar al gezegt het inbouwen...en dan hoe met de APK ik heb geen koplamp sproeiers.(en elke keuring eruit zal niet gaan lukken vanaf 2011 moet hij jaarlijks voor de keuring dus het een garage er in en uit laten halen wordt wat kostbaar natuurlijk.
Nu heb ik wel eens vernomen dat er ook xenon look lampen zijn en dat deze toch wel meer licht brengen als de standaard koplampen.
Iemand ervaring?king:
En kun je alle lampje (koplamp)ervangen voor zulke xenon look?
Welk type lampen moet ik dan aanschaffen wat gaat er in mijn vec bj 2005?
verder hoeveel watt kan er zonder problemen in, ik heb wel eens vernomen dat er in plaats van de standaard watt (Opel) meet watt in kan maar lopen de koplampen dan event schade op bij een lange rit door de meer warmte?
En welke kleur is het beste en komt zo zonder problemen door de keuring?
Mij benieuwen of er zoiets is..
gr Arnold
Ik zou graag xenon willen maar al gezegt het inbouwen...en dan hoe met de APK ik heb geen koplamp sproeiers.(en elke keuring eruit zal niet gaan lukken vanaf 2011 moet hij jaarlijks voor de keuring dus het een garage er in en uit laten halen wordt wat kostbaar natuurlijk.
Nu heb ik wel eens vernomen dat er ook xenon look lampen zijn en dat deze toch wel meer licht brengen als de standaard koplampen.
Iemand ervaring?king:
En kun je alle lampje (koplamp)ervangen voor zulke xenon look?
Welk type lampen moet ik dan aanschaffen wat gaat er in mijn vec bj 2005?
verder hoeveel watt kan er zonder problemen in, ik heb wel eens vernomen dat er in plaats van de standaard watt (Opel) meet watt in kan maar lopen de koplampen dan event schade op bij een lange rit door de meer warmte?
En welke kleur is het beste en komt zo zonder problemen door de keuring?
Mij benieuwen of er zoiets is..
gr Arnold