• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Verbuiksvraag

Doe Bijna alles zelf, en anders Samen met Vrienden..

Garages, vind ik onbetrouwbaar, en de gemiddelde Monteur ragt daarbij je auto ook nog eens af met een proefrit..

(rijd regelmatig bij ons in die garage gebieden, komt er een als een idioot aantrappen zit er weer een overalletje in / Zou gek worden als ik dat met mijn auto zou zien / Ik heb dan ook nog een potentieel intersant even uitproberen motor erin liggen, dat doe ik dan liever zelf wel.)..

Willem

@wim-v6 wrote:Doe Bijna alles zelf, en anders Samen met Vrienden..

Garages, vind ik onbetrouwbaar, en de gemiddelde Monteur ragt daarbij je auto ook nog eens af met een proefrit..

(rijd regelmatig bij ons in die garage gebieden, komt er een als een idioot aantrappen zit er weer een overalletje in / Zou gek worden als ik dat met mijn auto zou zien / Ik heb dan ook nog een potentieel intersant even uitproberen motor erin liggen, dat doe ik dan liever zelf wel.)..

Willem

heb je daar een klusgarage voor gevonden in jou regio? ik klus zelf nog wel is in de oude HAC sleutelgarage in de Ahornstraat in den haag. maar daar kan je niet altijd terecht, dus ben ik wel benieuwd of jij nog iets anders kent.

@wim-v6 wrote:Doe Bijna alles zelf, en anders Samen met Vrienden..

Willem

heb je daar een klusgarage voor gevonden in jou regio? ik klus zelf nog wel is in de oude HAC sleutelgarage in de Ahornstraat in den haag. maar daar kan je niet altijd terecht, dus ben ik wel benieuwd of jij nog iets anders kent.

@midnight black wrote:1.6 motor in een Vectra B is altijd 16 klepper.Tussen 1995 en 1999 zijn er Vectra B's gemaakt met een X16SZR-motor. Dit is toch echt een 1.6'je met 8v :P

Kijk maar gauw uit het raam, want daar vliegt je theorie :)

@midnight black wrote:1.6 motor in een Vectra B is altijd 16 klepper.Tussen 1995 en 1999 zijn er Vectra B's gemaakt met een X16SZR-motor. Dit is toch echt een 1.6'je met 8v :P

Kijk maar gauw uit het raam, want daar vliegt je theorie :)

ik heb een 1.6 16v sport van eind '99.. mn vriendin rijd er in de stad gewoon 1:12,9 mee.. staat nu 180.000 km op en loopt als een zonnetje en de motor is heel stil (stationair ;) ) enhij is nog te koop ook :D

ik heb een 1.6 16v sport van eind '99.. mn vriendin rijd er in de stad gewoon 1:12,9 mee.. staat nu 180.000 km op en loopt als een zonnetje en de motor is heel stil (stationair ;) ) enhij is nog te koop ook :D

@midnight black wrote:1.6 motor in een Vectra B is altijd 16 klepper.

1.6 8V in de Vectra-B is weldegelijk geleverd, dit is de 75pk sterke! X16SZR Singlepoint motor

Deze is geleverd in de:

B1: Sedan Station en Hatchback, met en zonder airconditioning, en zelfs met automaat leverbaar geweest

B2: Sedan en Hatchback, handgeschakeld, zowel met als zonder airco.

willem

@midnight black wrote:1.6 motor in een Vectra B is altijd 16 klepper.

1.6 8V in de Vectra-B is weldegelijk geleverd, dit is de 75pk sterke! X16SZR Singlepoint motor

Deze is geleverd in de:

B1: Sedan Station en Hatchback, met en zonder airconditioning, en zelfs met automaat leverbaar geweest

B2: Sedan en Hatchback, handgeschakeld, zowel met als zonder airco.

willem

@wassie wrote:@wim-v6 wrote:Doe Bijna alles zelf, en anders Samen met Vrienden..

Willem

Ik huur in Berkel en Rodenrijs een Ruimte waar we sleutelen mogen, en voor ons is het hooguit 15minuten rijden..

We huren het met zijn 3en en dan is het goed te Betalen.

We hebben er zelf een 2 koloms Brug en Grote compressor (Dikke 2 cilinder) neergezet, en rotzooien daar dus wat.

Er zijn wel bedrijfsruimtes bij de Televisiestraat in de buurt die kosten 480 euro +/- en zijn serieus groot..

Willem

Terug
Naar boven