onder mijn auto's zal er ALTIJD weer iets van Weitec onder komen!
Heb onder verschillende auto's verschillende sets gehad en heb op de sets in Warschau tot Monaco gezeten zonder enige rug klachten ...
Uit ervaring weet ik des te goedkoper je gaat des te meer je bespaard op comfort.
Rij je minder 10.000km per jaar en kom je alleen voor meetings of zondag tochtjes op de snelweg ? Dan zou ik voor mezelf ook overwegen om in de toekomst voor een 'plezier' auto zo'n goedkope set te halen ...
Maar als je net als mij een 20.000+ per jaar rijd wil je echt niet op je rug besparen

geloof mij
Als je ruimte in je wiel kasten wil weg werken en rij je veel kilometers dan zou ik een vaste set kiezen van een 40/40 van Weitec, hier heb ik zelf ook op gereden en heeft qua comfort nog duidelijke overeenkomsten met de standaard op hanging terwijl de wegligging onherkenbaar is verbeterd met zelfs STANDAARD formaat banden/velgen.
'Dure' veren set van weitec (toch al snel 50+ euro) om orginele veer poten raad ik ten zeerste af !!!
Reden: Schokbrekers zijn ingewerkt op orginele veren en met een 'kortere/strakere' veer help je de veerpoot omzeep omdat deze andere veer momenten krijgt en op een andere positie zijn 'standaard' hoogte krijgt. en bovendien krijg je een 'hobbelpaard' niveau waar je niet vrolijk van zal worden (zelfs niet met weinig KM per jaar!) Een volledige set heeft aangepaste en ingekorte schokbrekers die comfort & stabiel weg gedrag creeeren bij de aangepaste hoogte...
Mijn tip: Als je iets doet, doe het goed of maak een wel overwogen keuze voor jezelf of jij het waard vind in te leveren op gebied van comfort bij het maken van iedere toekomstige kilometer

Niet alleen de ophanging heeft effect op het comfort en weg gedrag, maar ook het formaat van de band ...
Succes met het maken van je keuze