• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

verlagingsveren eibach + 20mm spoorverbreders

@P@rick wrote:Ik heb een 4x4 Insignia met "flex ride" adaptive onderstel.

Geeft dat problemen met verlagen?

Want het staat hem wel zeer goed en ik zou het ook wel willen.

Geen probleem!

mijn foto's staan hier:

viewtopic.php?f=105&t=174866

ik heb mijne verlaagd toen hij nog maar een jaar oud was, zat nog in fabrieksgarantie, tot nu toe altijd gedaan met m'n auto's en nooit problemen gehad met garantie.

ok op je schokbrekers zal je geen garantie meer hebben maar dat is het wel waard ;)

@alphox wrote:mijn foto's staan hier:

http://opel-forum.nl/viewtopic.php?f=105&t=174866" onclick="window.open(this.href);return false;

ik heb mijne verlaagd toen hij nog maar een jaar oud was, zat nog in fabrieksgarantie, tot nu toe altijd gedaan met m'n auto's en nooit problemen gehad met garantie.

ok op je schokbrekers zal je geen garantie meer hebben maar dat is het wel waard ;)

Inderdaad heb ik ook altijd gedaan.

Nu met mijn laatste ook stond nog geen 100 km op :D

Normaal gaat er weinig tot niks kapot met verlagen als je alles binnen de perken houd.

Of dat ze beter zijn dat weet ik nietl , wel heb je gelijk dat hij iets wat achterover staat. ik koos toen hiervoor omdat er toch wat mensen problemen hadden met de 45 mm voor in combinatie met xenon verlichting storing met de hoogte regeling. Als jij me kunt zeggen dat niet zeker niet het geval is zou het zo maar kunnen zijn dat ik zo binnen kort ga vervangen haha. Weet nu dat het niks voorsteld en binnen een uurtje gepiept is. Dus wie weet.

@GM-Tuningparts wrote:deze intrax veren zijn beter en met een mooier resultaat.

http://www.gm-tuningparts.nl/shop/tuning-parts-onderstel/verlagingsveren?page=7" onclick="window.open(this.href);return false;

Met eibach en H&R hangt je insignia voor het zicht altijd wat achterover.

(lijkt net of je kofferbak altijd zwaar geladen is)

Met de intrax veren die wij hebben niet.

@Dennispolly wrote:Of dat ze beter zijn dat weet ik nietl , wel heb je gelijk dat hij iets wat achterover staat. ik koos toen hiervoor omdat er toch wat mensen problemen hadden met de 45 mm voor in combinatie met xenon verlichting storing met de hoogte regeling. Als jij me kunt zeggen dat niet zeker niet het geval is zou het zo maar kunnen zijn dat ik zo binnen kort ga vervangen haha. Weet nu dat het niks voorsteld en binnen een uurtje gepiept is. Dus wie weet.

@GM-Tuningparts wrote:deze intrax veren zijn beter en met een mooier resultaat.

http://www.gm-tuningparts.nl/shop/tuning-parts-onderstel/verlagingsveren?page=7" onclick="window.open(this.href);return false;

Met eibach en H&R hangt je insignia voor het zicht altijd wat achterover.

(lijkt net of je kofferbak altijd zwaar geladen is)

Met de intrax veren die wij hebben niet.

Geeft geen probleem.

Heb er enkel af en toe melding over gehad in de tijd dat ik de schroefset nog had met 6-7 cm verlaging.

Maar dat was zelden.

Met 45 mm heb je nergens last van!! :D

@alphox wrote:mijn foto's staan hier:

http://opel-forum.nl/viewtopic.php?f=105&t=174866" onclick="window.open(this.href);return false;

Zeer netjes!!!! :thumb

@Dennispolly wrote:Eugene, kan ik ook alleen de voorveren bij jouw kopen? jij zegt dus dat 45/[ 30 perfect staat. wat is je levertijd?

hoi

standaard is het 40/35 bij deze set.

Dan krijg je enkel veren voor de voorzijde van 40mm

Levertijd naar ons toe is een dag of 4-5.

Prijs moet ik even nakijken wat deze los kosten.

Gaarne even een mailtje dan naar info@gm-tuningparts.nl

Mvg eugene

@Dennispolly wrote:update, voor nog wat laten zakken, staat nu exact recht bedankt Eugene.

[img[/img]

Kijk mooi werk dennis!!

Graag gedaan en natuurlijk bedankt voor je bestelling!

Ook een hele mooie foto trouwens :thumbup

@Dennispolly wrote:update, voor nog wat laten zakken, staat nu exact recht bedankt Eugene.

[img[/img]

:thumb Ziet er goed uit!! :thumb

Hoeveel is hij nu verlaagd V/A?

Ik zou het ook wel willen maar heb geen idee hoe :oops:

wooouuuwww zalig mooi nu .

zo eentje missen we nog op onze samenkomst eentje met irmscher spul op . velgen en grill je ziet ze niet zo veel .

@ patrick dit doe je door middel van verlagings veren . andere spirale plaatsen en je wagen ziet er direct een stuk sportiever uit .

@nicocorsa wrote:

@ patrick dit doe je door middel van verlagings veren . andere spirale plaatsen en je wagen ziet er direct een stuk sportiever uit .

Hahaha Nicocorsa,

Dat je het doet door je veren te vervangen begrijp ik.

Het gaat mij er meer om dat ik dit zelf niet zou kunnen doen, dat bedoelde ik met geen idee hoe.

Ik heb er het gereedschap en de ruimte niet voor.

Ik zou zelf naar 40/35 willen gaan en die kosten ook niet zo veel bij GM-Tuningparts alleen ik moet dan iemand hebben die het voor me zou kunnen doen.

@P@rick wrote:

Ik zou zelf naar 40/35 willen gaan en die kosten ook niet zo veel bij GM-Tuningparts alleen ik moet dan iemand hebben die het voor me zou kunnen doen.

Daar sluit ik mij bij aan, doen we een groepsverlaging :D

Verstuurd vanaf mijn GT-P5100 met Tapatalk

@joost077 wrote:@P@rick wrote:

Daar sluit ik mij bij aan, doen we een groepsverlaging :D

Verstuurd vanaf mijn GT-P5100 met Tapatalk

patrick , montage kunnen wij evt ook regelen.

@Remonija wrote:Dan doe ik ook mee, veren incl montage

Ik weet niet wanneer jullie (Rene en Joost) het willen gaan doen.

Wat mij betreft (als het Eugene ook uitkomt) zou ik het volgende week zaterdag al willen laten doen.

@ Eugene, heb jij alles op voorraad of heb je levertijd op de veren?

Wanneer zou het jou (incl. montage) het beste uitkomen?

Volgende week is wel kort dag maar heb zeker interesse. Wil wel graag weten wat montage eventueel kost.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

@joost077 wrote:Volgende week is wel kort dag maar heb zeker interesse. Wil wel graag weten wat montage eventueel kost.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Ja het is misschien wel kort dag maar ik werk in onregelmatigheid.

En volgend weekend heb ik vrij en daarna moet ik weer 3 weekenden werken dus vandaar.

Maar wat betreft de kosten van de montage is ook niet onbelangrijk.

Terug
Naar boven