• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vermogenwinst

Geef je op voor de powertesting van de Opel Manta Club Nederland en je weet het.

Ik zou het knap vinden als er boven de 115PK uitkomt.

Geef je op voor de powertesting van de Opel Manta Club Nederland en je weet het.

Ik zou het knap vinden als er boven de 115PK uitkomt.

115 pk lijkt me ook al veel maar ja je weet het nooit, om er zeker van tezijn zou je toch op een rollenbank moeten. Als je dan naar de powertesting komt dan heb je nog een kleine kans dat ze hem goed kunnen afstellen voor je.

115 pk lijkt me ook al veel maar ja je weet het nooit, om er zeker van tezijn zou je toch op een rollenbank moeten. Als je dan naar de powertesting komt dan heb je nog een kleine kans dat ze hem goed kunnen afstellen voor je.

heb eens uit een gereviseerde 2.0 e met hoge nokkenas met groep a uitlaat en powerluchtfilter 146 pk gehaald gemeten bij freddy cane uit gorredijk zijn rollenbank na 3 uur afstellen en aanpassen van ontsteking nokkenas en luchtmassameter

heb eens uit een gereviseerde 2.0 e met hoge nokkenas met groep a uitlaat en powerluchtfilter 146 pk gehaald gemeten bij freddy cane uit gorredijk zijn rollenbank na 3 uur afstellen en aanpassen van ontsteking nokkenas en luchtmassameter

Haha daar ben ik opzich niet bang voor. Mijn vader heeft ook altijd manta gereden en hij stond versteld van de acceleratie van die van mij ;D

Haha daar ben ik opzich niet bang voor. Mijn vader heeft ook altijd manta gereden en hij stond versteld van de acceleratie van die van mij ;D

Dat gaat toch heel anders??

Manta GSI: 110 pk

Uitlaatsierstuk: 10 pk

Autostyle powerfilter: 15 pk

Snelle bougiekabels: 8 pk

Vonkversterker: 10 pk

Spaghettispruitstuk: 20 pk

Speciale racecomputer: 30 pk

Chroom kleppendeksel: 10 pk

Dan zit je zo op op 213 pk zonder de motor ook maar open te maken :jerry :jerry :jerry

Dat gaat toch heel anders??

Dan zit je zo op op 213 pk zonder de motor ook maar open te maken :jerry :jerry :jerry

@Keesjr wrote:Dat gaat toch heel anders??

Zo.n cyclone voor in je luchtfilter scheelt ook 10 pk, en dan hebben we het niet eens gehad over een electrische vin die de lucht er in pompt. :wors

Voor bovenstaande "tunings" artikelen ben je niet meer kwijt dan 200 euro........En dan zeggen ze dat tunen duur is..... De meesten snappen het gewoon niet :D :angel

@Keesjr wrote:Dat gaat toch heel anders??

Zo.n cyclone voor in je luchtfilter scheelt ook 10 pk, en dan hebben we het niet eens gehad over een electrische vin die de lucht er in pompt. :wors

Voor bovenstaande "tunings" artikelen ben je niet meer kwijt dan 200 euro........En dan zeggen ze dat tunen duur is..... De meesten snappen het gewoon niet :D :angel

Terug
Naar boven