• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

verschil ohv en cih as

[rquote=1852574&tid=141313&author=Oly]

Voor een andere kachel heb je niet zoveel ruimte. Back in the old days zette ik een stuk karton voor de radiateur in de winter..... (1100N)

[/rquote]

Ik zat te denken aan de plek waar de accu hoort te staan. Accu gaat dan in de achterbak.

Kan, is wel een heel gedoe vooral als je die van een Corsa oid pakt. Met name je uitstroombuizen en bediening.

Kan, is wel een heel gedoe vooral als je die van een Corsa oid pakt. Met name je uitstroombuizen en bediening.

[rquote=1852868&tid=141313&author=pipo]hihihi 16v in de b:P en ik ben er dan een mv6 in aan het proppen:angel[/rquote]

maak dat eens af dan, je roept het al 10 jaar. :jerry

Wij willen :kewlpics :kewlpics

[rquote=1852868&tid=141313&author=pipo]hihihi 16v in de b:P en ik ben er dan een mv6 in aan het proppen:angel[/rquote]

Wij willen :kewlpics :kewlpics

[rquote=1853348&tid=141313&author=Oly][rquote=1852868&tid=141313&author=pipo]hihihi 16v in de b:P en ik ben er dan een mv6 in aan het proppen:angel[/rquote]

Wij willen :kewlpics :kewlpics [/rquote]

druk druk druk dacht effe snel bij de c kadett station een v6je in te proppen maar viel bij de koets van het ene naar het andere gat:cry en momentheel druk bezig met een schade kadett coupe.dus niet dat ik niks doe:angel maar komt elke keer weer wat anders tussen.:angel

maar is geen 10 jaar eerder 5:P

en ik heb er een 1900 vooras voor liggen maar die ga ik niet gebruiken voor dit project moet alleen de naven en klauwen omzetten en eventueel de onderste draagarmen als die anders zijn.maar de traverse gebruik ik hier niet voor vind ik jammer om aan te gaan lassen

heb een foto dat hij er in ligt

784988024_5_jeQQ.jpeg

rode_kadett_2.jpg

rode_kadett_4.jpg

[rquote=1853348&tid=141313&author=Oly][rquote=1852868&tid=141313&author=pipo]hihihi 16v in de b:P en ik ben er dan een mv6 in aan het proppen:angel[/rquote]

Wij willen :kewlpics :kewlpics [/rquote]

druk druk druk dacht effe snel bij de c kadett station een v6je in te proppen maar viel bij de koets van het ene naar het andere gat:cry en momentheel druk bezig met een schade kadett coupe.dus niet dat ik niks doe:angel maar komt elke keer weer wat anders tussen.:angel

maar is geen 10 jaar eerder 5:P

en ik heb er een 1900 vooras voor liggen maar die ga ik niet gebruiken voor dit project moet alleen de naven en klauwen omzetten en eventueel de onderste draagarmen als die anders zijn.maar de traverse gebruik ik hier niet voor vind ik jammer om aan te gaan lassen

heb een foto dat hij er in ligt

784988024_5_jeQQ.jpeg

rode_kadett_2.jpg

rode_kadett_4.jpg

Terug
Naar boven