Beste allemaal,
Ik ben nog steeds bezig mijn corsaatje op te knappen.
Waar ik nu mee bezig ben is het oplossen van een vochtprobleem in de kofferbak.
Bij een regenbuitje loopt er water in, vermoedelijk via achterlicht of kleprubber.
Uiteraard ga ik laten weten waardoor het kwam als ik verder ben.
Onder het reservewiel zitten 2 rubber doppen met een tuitje eraan en een gaatje erin. Je kijkt zo erdoorheen de straat op.
Ik las elders dat ze dit "ventielen" noemen. Ik kan me voorstellen dat het een soort afwatersysteem is, dat het water wel naar beneden kan lopen maar niet omhoog de auto in vanwege het tuitje dat eraan zit.
Hier komt trouwens nu ook niet het vocht vandaan, want ik heb nog niet met de auto gereden maar er kwam wel weer water in de kofferbak.
Mijn vraag dus: Horen deze gaatjes in die doppen te zitten?
Vr groet, Ronald.
Ik ben nog steeds bezig mijn corsaatje op te knappen.
Waar ik nu mee bezig ben is het oplossen van een vochtprobleem in de kofferbak.
Bij een regenbuitje loopt er water in, vermoedelijk via achterlicht of kleprubber.
Uiteraard ga ik laten weten waardoor het kwam als ik verder ben.
Onder het reservewiel zitten 2 rubber doppen met een tuitje eraan en een gaatje erin. Je kijkt zo erdoorheen de straat op.
Ik las elders dat ze dit "ventielen" noemen. Ik kan me voorstellen dat het een soort afwatersysteem is, dat het water wel naar beneden kan lopen maar niet omhoog de auto in vanwege het tuitje dat eraan zit.
Hier komt trouwens nu ook niet het vocht vandaan, want ik heb nog niet met de auto gereden maar er kwam wel weer water in de kofferbak.
Mijn vraag dus: Horen deze gaatjes in die doppen te zitten?
Vr groet, Ronald.