Bijna alle puntlassen van de driehoek zijn inmiddels los. Ik kon hem er helaas niet helemaal eraf halen aangezien ik naar mijn werk moest. Tijdens het boren met de puntlasboor wist ik wel wanneer ik door de las was. De bruine roest wolk kwam me te gemoed en ik heb ook al een beetje naar binnen kunnen kijken... Meest rechts heb ik in die kier gekeken met een zaklamp en zag daar ook al een roest gaatje, dus het is denk ik wel echt nodig. Morgen weer verder en dan even naar een metaal bedrijf voor een mooi stukje plaat van 1.5/2mm dik. Auto gelijk 100kilo zwaarder
.
Van die logo's kan ik ook bij de Brezan bestellen, maar ik weet nog niet zeker of ik deze velgen hou. Ze hebben de flap in het voorscherm al helemaal dubbel gevouwen en ik hoor ze nog af en toe aanlopen als ik een hobbeltje onderschat... Die originele 5spaaks Ronal velgen vind ik eigenlijk ook heel mooi. Ik denk dat ik die een keer ergens vandaan haal en dan opnieuw laat coaten als dat nodig is. Maar eerst even dit in orde maken en een trekhaak.
Van die logo's kan ik ook bij de Brezan bestellen, maar ik weet nog niet zeker of ik deze velgen hou. Ze hebben de flap in het voorscherm al helemaal dubbel gevouwen en ik hoor ze nog af en toe aanlopen als ik een hobbeltje onderschat... Die originele 5spaaks Ronal velgen vind ik eigenlijk ook heel mooi. Ik denk dat ik die een keer ergens vandaan haal en dan opnieuw laat coaten als dat nodig is. Maar eerst even dit in orde maken en een trekhaak.