• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Voorstellen aan jullie...............

mooi ding hoor ;) lekker standaart nog, heb ook net mijn angel eyes erop gemonteerd :D (zet ik zo op wat heb je vandaag gedaan aan jou tigra)

Franken in Rucphen is inderdaad vlakbij (woon zelf ook in Breda) en ze helpen je er altijd.

V/d Ven is iets verder (Roosendaal), ze hebben er veel meer, maar er loopt wel echt tuig rond daar...

Volgens mij herken ik trouwens de straat waar je je Tigra op de foto hebt gezet :)

Zoooo net even twee nieuwe fusee kogels besteld :) dus als die binnen zijn kunnen ze er op. Oh wat zal de tig dan weer lekker sturen.

Ook even een setje klapsleutels besteld, is makkelijker als dat gehannes met die sleutel in de deur...................

Word aankomende week weer ff lekker knutselen aan de tig.

Update

Gisteren de Tig helemaal in de GLIM gezet, veel kleine puntjes weg kunnen werken met commadant. Daarna nog een laagje andere poets er overheen en hmmmm wat ziet ie er lekker uit.

Vandaag cv klapsleutel set er in gezet en dat werkt ook geheel naar behoren :)

Vandaag ook met stuurkogels bezig geweest alleen wilde de linkse niet los GRRRRRRRR morgen weer een nieuwe dag dus ga ik er dan maar weer vrolijk tegenaan hahahaha

Zaterdag een setje chrome angel eyes ophalen en die er snel in zetten :D

Dan is de Tig voorlopig weer optisch klaar en kan er lekker mee gereden worden..........................

Als alles klaar is zal ik nieuwe foto's maken

Alloa allemaal,

Thankzzz voor de tips wie en wat er in de buurt zit :thumb

@RISL als jij idd uit Breda komt zou het best wel eens kunnen dat jij de straat herkend HB ;)

De nieuwe stuurkogels zitten erop, zowel links als rechts :wub

Deze komen er zaterdag of zondag in,

Uploaded with ImageShack.us

Ik kom zelf uit omgeving Breda, maar woon sinds kort samen in Breda.

Mijn vriendin komt uit HB en haar ouders wonen er nog steeds, vandaar dat ik 'm herken ;)

Zal volgende keer eens opletten of ik je wagen zie staan. Ik sta er zelf maar af en toe meer met de auto, ga vaker op de fiets naar HB. Alleen voor sleutelwerk en auto wassen ga ik met de auto naar de ouders van m'n vriendin, kan ik bij hun mooi op de oprit werken.

Parallelweg langs de A16? Je kunt daar schitterend onder dat viaduct door hoeken hè?

Keer samen fotoshoot doen ergens in/rond Breda?

Franken in Rucphen is inderdaad vlakbij (woon zelf ook in Breda) en ze helpen je er altijd.

V/d Ven is iets verder (Roosendaal), ze hebben er veel meer, maar er loopt wel echt tuig rond daar...

Volgens mij herken ik trouwens de straat waar je je Tigra op de foto hebt gezet :)

Alloa allemaal,

Thankzzz voor de tips wie en wat er in de buurt zit :thumb

@RISL als jij idd uit Breda komt zou het best wel eens kunnen dat jij de straat herkend HB ;)

De nieuwe stuurkogels zitten erop, zowel links als rechts :wub

Deze komen er zaterdag of zondag in,

Uploaded with ImageShack.us

@RISL wrote:Parallelweg langs de A16? Je kunt daar schitterend onder dat viaduct door hoeken hè?

Keer samen fotoshoot doen ergens in/rond Breda?

Is misschien wel eens een idee om dat te doen, zal zeker mooie plaatjes opleveren :)

Ik kom zelf uit omgeving Breda, maar woon sinds kort samen in Breda.

Mijn vriendin komt uit HB en haar ouders wonen er nog steeds, vandaar dat ik 'm herken ;)

Zal volgende keer eens opletten of ik je wagen zie staan. Ik sta er zelf maar af en toe meer met de auto, ga vaker op de fiets naar HB. Alleen voor sleutelwerk en auto wassen ga ik met de auto naar de ouders van m'n vriendin, kan ik bij hun mooi op de oprit werken.

Terug
Naar boven