• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Voorstellen aan jullie...............

Gevalletje e-bay. Daar zijn 3 miljoen soorten te koop voor nog geen tientje. Zo te zien identiek aan die van mijn corsa ;)

Lijkt me leuk :) we zullen binnenkort eens ff pm'en daarover ;)

We willen ook nog een meeting houden in Noord-Brabant (waarschijnlijk in Breda), maar het is even de vraag of we het georganiseerd gaan krijgen aangezien Mario, Rick en ik (de organisatoren) het allemaal druk hebben.

Parallelweg langs de A16? Je kunt daar schitterend onder dat viaduct door hoeken hè?

Keer samen fotoshoot doen ergens in/rond Breda?

mijn pookhoes is inderdaad ook versleten... zal wel vaker gebeuren denkt ik ;) mooie foto's

ga anders ook mee met opeltreffen in dronten (zie evenementen). dan hebben we 2 tigra's :thumb

Ja, en als je dan toch gaat, rijd dan gelijk mee over Lelystad, dan verzamelen we daar met nog meer Opelforumleden. :jerry

Spooky, ik heb de wieldoppen nog steeds, dus die zijn voor jou dan.

@RISL wrote:Parallelweg langs de A16? Je kunt daar schitterend onder dat viaduct door hoeken hè?

Keer samen fotoshoot doen ergens in/rond Breda?

Is misschien wel eens een idee om dat te doen, zal zeker mooie plaatjes opleveren :)

Gevalletje e-bay. Daar zijn 3 miljoen soorten te koop voor nog geen tientje. Zo te zien identiek aan die van mijn corsa ;)

Vanuit prinsenbeek vertrekken en over de parallelweg langs de A16 richting de Leur>>>

Bij de leur weer een flinke snok aan de handrem en rechts omkeer

Da's een leuk stukje weg om te gummen!

Jazeetie...

Lijkt me leuk :) we zullen binnenkort eens ff pm'en daarover ;)

We willen ook nog een meeting houden in Noord-Brabant (waarschijnlijk in Breda), maar het is even de vraag of we het georganiseerd gaan krijgen aangezien Mario, Rick en ik (de organisatoren) het allemaal druk hebben.

Jep, das inderdaad een lekker stukje, maar dat is niet richting de Leur, maar richting Langeweg/Wagenberg.

mijn pookhoes is inderdaad ook versleten... zal wel vaker gebeuren denkt ik ;) mooie foto's

ga anders ook mee met opeltreffen in dronten (zie evenementen). dan hebben we 2 tigra's :thumb

Heyyyy dat is idd de weg waar ik de picas heb getrokken vandaag ;)

Een meeting in ons mooie Brabant altijd leuk en ja ik kom zeker mee dan :)

Ja, en als je dan toch gaat, rijd dan gelijk mee over Lelystad, dan verzamelen we daar met nog meer Opelforumleden. :jerry

Spooky, ik heb de wieldoppen nog steeds, dus die zijn voor jou dan.

Dat klopt dat die buis weg is maar zit er nog over te denken om er een ander beademings systeem op te maken :) weet alleen nog niet wat..........

Misschien wel een onderlip van een laguna en dan met een mooie slang de koude luchtinlaat naar beneden toe werken maar dat is nog maar een hersenspinsel.

Terug
Naar boven