• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

vooruit en zijruiten beslaan aan buitenkant

Vandaag de eerste flinke regenbui met onze nieuwe mokka meegemaakt het werd een bijna ongeluk en ben dus aan de zijkant van de weg moeten gaan staan om mijn zij ramen schoon te maken van condens (aan de buiten kant) want ik zag niks meer in mijn buitenspiegels omdat de ruiten besloegen aan de buitenkant

We hebben elke instelling uitgeprobeerd die in het boekje stond , maar 150 meter rijden en ik kon niks meer zien in mijn zijspiegels dus het autootje met de terugkomende pijl de stoel met het verwarmingsteken op de ruit verwarming

zelfs de verwarming op maximum zetten hielp niet veel

om eerlijk te zijn begint die mokka goed mijn keel uit te komen

eerst een rubber aan de vooruit die los zit

dan een klep in de motor die kapot is

nu zijn er onderdelen besteld omdat de veiligheids gordel tegen het plastic tikt volgens de technieker

dus hij gaat heel die bevestiging en nog iets vervangen deze was volgens hem in de fabriek verwrongen want de imbus bout waarmee die vast zit zou flink zijn beschadigd

2iasvhj.jpg

33b3c4p.jpg

353cp5t.jpg

2t6pc.jpg

Terug
Naar boven