Vandaag de eerste flinke regenbui met onze nieuwe mokka meegemaakt het werd een bijna ongeluk en ben dus aan de zijkant van de weg moeten gaan staan om mijn zij ramen schoon te maken van condens (aan de buiten kant) want ik zag niks meer in mijn buitenspiegels omdat de ruiten besloegen aan de buitenkant
We hebben elke instelling uitgeprobeerd die in het boekje stond , maar 150 meter rijden en ik kon niks meer zien in mijn zijspiegels dus het autootje met de terugkomende pijl de stoel met het verwarmingsteken op de ruit verwarming
zelfs de verwarming op maximum zetten hielp niet veel
om eerlijk te zijn begint die mokka goed mijn keel uit te komen
eerst een rubber aan de vooruit die los zit
dan een klep in de motor die kapot is
nu zijn er onderdelen besteld omdat de veiligheids gordel tegen het plastic tikt volgens de technieker
dus hij gaat heel die bevestiging en nog iets vervangen deze was volgens hem in de fabriek verwrongen want de imbus bout waarmee die vast zit zou flink zijn beschadigd
We hebben elke instelling uitgeprobeerd die in het boekje stond , maar 150 meter rijden en ik kon niks meer zien in mijn zijspiegels dus het autootje met de terugkomende pijl de stoel met het verwarmingsteken op de ruit verwarming
zelfs de verwarming op maximum zetten hielp niet veel
om eerlijk te zijn begint die mokka goed mijn keel uit te komen
eerst een rubber aan de vooruit die los zit
dan een klep in de motor die kapot is
nu zijn er onderdelen besteld omdat de veiligheids gordel tegen het plastic tikt volgens de technieker
dus hij gaat heel die bevestiging en nog iets vervangen deze was volgens hem in de fabriek verwrongen want de imbus bout waarmee die vast zit zou flink zijn beschadigd