• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vossen CVT Replica

Nou, fijn dat ik toch even een mail heb gestuurd om erachter te komen dat de communicatie ver te zoeken is bij die leverancier waardoor het bij mij gelijk duidelijk is dat ik daar niks aanschaf.

Ik heb een vrij uitgebreide mail gestuurd in het Engels (nee, niet in het Chinees) met de uitleg over de kosten van transport, mogelijkheden van eigen vervoersdienst enz.

Het enige wat ik terugkreeg was een afbeelding met een screenshot van de totale kosten met 1 vervoerder, dus wat ik al wist.

Hij/zij kon nog wel "Thank you" in het onderwerp zetten.

Verder zoeken dus.

Bedankt iedereen, zal hier melden als ik weer een adres heb gevonden.

Trouwens, voor de mensen die nieuwsgierig zijn naar wat ik had gevonden: http://nl.aliexpress.com/item/High-...41149.html?adminSeq=225635302&shopNumber=" onclick="window.open(this.href);return false;

kheb ze laatst onder een golf 6 zien zitten op vag-verkoop op fb, dacht alleen dat de et waarde niet kon onder een vectra! maar ze bestaan dus wel !

Is dat al lang geleden? En kan je er nog achter komen welke advertentie dat was? Ik ben benieuwd naar ET en prijs. Thanks!

@turbosix wrote:Als je voor die 5x112 ET35 met schuifbouten gaat zal 8,5 en ,9,5 probleemloos passen.

Ga je voor naaf adapters icm 5x120 dan zou ik eerst eens opzoeken wat naafadapters kosten, je bent zo een paar honderd euro verder dacht ik.

Die replica's hebben alleen de concave look op de achterste wielen dacht ik, niet te vergelijken met de originele 20 inch.

Mocht je je toch op E-Bay kopen vraag dan ook of je wel een directionele set krijgt, dus met linkse en rechtse wielen.

Even voor de duidelijkheid: ik heb onder mijn mercedes s212 e63amg ook 20inch Vossen wielen liggen(originele), en die hebben alleen op de achtste wielen die concave. Dus dat doen ze goed met de immi`s.

Persoonlijk zou ik er nooit voor gaan, aangezien het lichtgewicht velgen zijn en je weinig vlees heb ten opzichte van een normale velg.

Je moet er niet aan denken dat er een wiel in stukken breekt, als je iets harder rijdt dan toegestaan...... :angel

Groet,

Mischa.

De velgen uit de laatste link hebben een andere ET waarde, een ander merk en het is mij niet duidelijk welke naaf diameter deze velgen hebben en of dat gaat passen?

naafgat zal wel 73.1 zijn, dat zie je vaak bij imitatie/universele velgen.

Aan de E.T waarde's in de advertentie te zien moet dat wel gaan passen onder jou Vec

ze worden in ieder geval aangeboden voor Mercedes in de advertentie (en Mercedes heeft 66.6mm)

Moet je even googlen.

Er zijn er niet heel veel die passen vond ik.

Iets met centreerringen.nl dacht ik zo even uit mijn hoofd.

idd gewoon met centreerringen,

en ik denk niet dat ze 66.6 zijn maar groter zelfs en dan is 73.1 de meest gebruikte diameter voor centreerringen

Terug
Naar boven