Hallo allemaal,
Na een lange zoektocht is het afgelopen woensdag gelukt. Een mooie zafira A gevonden!
http://i1287.photobucket.com/albums/a629/peterminten/SAM_2926_zps25c659ff.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Ten eerste wat een geweldige auto, en wat een ruimte! Heerlijk met onze 3 kinderen.
Het betreft een zwarte zafira uit 2002, 1.8-16v. Met 250000km op de klok. Volledige onderhoudshistorie er bij en 10000km geleden een nieuwe distributie riem gekregen. Stond bij een opel dealer in Udenhout
Het is uiteraard geen nieuwe en ik heb getwijfeld ivm de km stand. Echter loopt hij heerlijk

En komt van de eerste eigenaar vandaan.
Ik heb wel 2 vragen en hoop dat jullie mij verder kunnen helpen
1: Hij heeft bij beide achterdeuren last van de bekende draadbreuken in de kabelboom van de auto naar de deuren.
Welke degelijke oplossing is hier voor?
2: De mistlampen voor werken niet. Men heeft voor de apk de schakelaar weg gehaald op het dashbaord. Ik ben nu op zoek naar deze schakelaar (hele console is dat incl mist voor en achter en normale verlichting).
Is jullie iets bekend wat hier mee aan de hand kan zijn? En waarom is dit voor de apk gedaan?
Werken deze mistlampen op basis van aan-uit, of zijn deze samen met de koplampen in hoogte verstelbaar?
Mocht je nog een schakelaar voor de mislampen en verlichting hebben liggen, dan hoor ik het graag
Groetjes een trotse eigenaar van een mooie zafira
Peter