• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

vrijrijden

en ben je nog geweest, ik heb eigenlijk wijnig opels gezien.

mijn ronde tijd op assen is 2.25min en dan wel met gewone straat banden eronder.

Wij zijn niet geweest, en denk dat ik de aankomende keren ook niet meer ga, zo best weer komt er niet meer aan :thumbdown en ik ben druk met de kadett bezig om m weer op te lappen, die kan alle weer types aan :jerry de vectra2000 moet wel heel blijven natuurlijk :D dus schorsen die hap en aan de slag deze maanden :jerry :jerry

Groeten nick

Ben ook weer geweest,was weer erg leuk..

er reed ook nog een wit-zwarte c sedan met een c20xe.

er ging een e36 op z'n dak,maar verder weinig gekkigheid.

ik heb zes rondjes achter elkaar tussen de 2:11.3 en de 2:11.6 gereden,is toch wel aardig constant dacht ik.

dat zijn wel nette tijden ja,

dan rijd jij gemiddeld 2 keer zo veel rondjes als mij, daar moet ik toch nog wel verandering in gaan brengen.

ik zal ook voorlopig niet vaak meer gaan, als het nog een keer op een zaterdag is en het belooft mooi weer te worden ga ik misschien nog wel een keer naar zandvoort.

astracircuit120611.jpg
[/quote]

deze gistere gezien zien rijden op zandvoort.wat gaat dat hard zeg.niet normaal.

kon het met de 328 niet bij gereden krijgen,terwijl ik normaal toch redelijk mee kan komen.

kick ding :thumbup

ach alles is te proberen toch!

reed gistere ook een peugeot 205 als ik het goed zag.

dat ding ging ook als een trein.

maarjha heerlijk genoten gistere,zal wel 1 van de laaste mooie zijn geweest.

@jeroen88 wrote:
astracircuit120611.jpg

deze gistere gezien zien rijden op zandvoort.wat gaat dat hard zeg.niet normaal.

kon het met de 328 niet bij gereden krijgen,terwijl ik normaal toch redelijk mee kan komen.

kick ding :thumbup[/quote]

:thumbup Bedankt voor je reactie.

Ik heb mijn persoonlijke rondetijd verbeterd. Ik zit nu op 1:58.9.

Bij mijn broer deed de datalogging het niet maar die heeft zeker de zelfde tijd of nog sneller gereden.

Auto gaat nu uit elkaar om o.a. de remmen en de ophanging (uniball's) in de draagarmen

te monteren.

@generallee: Bedankt voor de dynamosnaar!!! Volgende keer krijg je een nieuwe terug.

Ps. Vrijrijden kost 25 Euro per 20min.

I@Miruni wrote:@jeroen88 wrote:
astracircuit120611.jpg

kick ding :thumbup

:thumbup Bedankt voor je reactie.

Ik heb mijn persoonlijke rondetijd verbeterd. Ik zit nu op 1:58.9.

Bij mijn broer deed de datalogging het niet maar die heeft zeker de zelfde tijd of nog sneller gereden.

Auto gaat nu uit elkaar om o.a. de remmen en de ophanging (uniball's) in de draagarmen

te monteren.

@generallee: Bedankt voor de dynamosnaar!!! Volgende keer krijg je een nieuwe terug.

Ps. Vrijrijden kost 25 Euro per 20min.[/quote]

Graag gedaan,ik heb mijn rondetijd verbeterd naar 2:10.2,ben ik voorlopig ff tevreden mee.heb wel in de vangrail gestaan en in hartje zandvoort bij een vaag benzinepompje nog zelf banden staan draaien.maar al met al echt een topdag gehad.

Terug
Naar boven