Zo, thuisgekomen van een koude maar verdomd gezellige, en drukke Nieuwjaarsmeet. Want er waren zeker 40 Vectra's, van A, via B naar C, inclusief de diverse SW's, en een paar Astra's en Omega's.
Eerst even de foto's op de PC gezet en vervolgens geupload. Die zie je hier
http://www.mijnalbum.nl/Album=UIQOYE8G
Ik had, slim, een hete kruik meegenomen zodat ik tussendoor af en toe mijn voeten kon opwarmen.

Want had ik vroeger nooit last van koude voeten, nu is het echt een ramp, plus dat ik er behoorlijk veel last (pijn) aan heb.
Verder weer enkele nieuwe gezichten gezien. Ook enkele mensen van "the Hornet", waaronder Richie's moeder, waren er, net als een paar mensen van het OF.
Leuk om ook met hen even handjes geschud te kunnen hebben.
Ook bij diverse wagens staan te kwijlen en/of genieten: Ron, Ronald, RedDiamond, Silverspeed, Dimi, en nog een heel stel. Teveel om op te noemen, zullen we maar zeggen.
Op een gegeven moment liep de parkeerplaats ongeveer leeg, en toen ik even later ook maar eens richting AC liep, bleek de hele meute zich als één grote club aan aaneengeschoven tafels te hebben verzameld, daarmee het personeel volgens mij behoorlijk in de stress te laten schieten. In de gauwigheid telde ik er zo'n 40, later aangevuld met o.a. Kimmie en Ronald, Dennis, en Alex. 50 klanten, en Bledjuhs Mate had een reserveringskaartje gepikt en er "Vectra Team Nederland" opgeschreven.
Al met al een druk bezochte en weer ontzettend gezellige middag, daar in de Meern! Daar kon de kou niks aan veranderen.
En de AC koffie en andere versnaperingen, zoals uitsmijters en appelgebak, gaven mooi de gelegenheid om weer op temperatuur te komen.
Zeker de moeite waard hier een gewoonte van te gaan maken!