• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

VTN NIEUWJAARSMEETING

mooie foto's!

volgende keer kom ik ook weer eens langs.

die zilvergrijze Omega 3.2V6:o:o:o wat een supergeile bak zeg.

[rquote=1856146&tid=139892&author=rooiepeet]niemand geflitst of narigheid gehad onderweg naar huis, tzou zo maar ineens kunnen gebeuren natuurlijk:)[/rquote]

Ik miste 'm op de heenweg, mijn broertje kon nog remmen. Maar 126kmu op de GPS is toch niet te hard? Heb na dat busje mijn mobiel de GPS aangezet om te kijken hoe hard ik reed op de cruise control.

[rquote=1856262&tid=139892&author=Stender][rquote=1856146&tid=139892&author=rooiepeet]niemand geflitst of narigheid gehad onderweg naar huis, tzou zo maar ineens kunnen gebeuren natuurlijk:)[/rquote]

Ik miste 'm op de heenweg, mijn broertje kon nog remmen. Maar 126kmu op de GPS is toch niet te hard? Heb na dat busje mijn mobiel de GPS aangezet om te kijken hoe hard ik reed op de cruise control.[/rquote]

je bedoeld op de heenweg de A12 bij htp 80.1? Zag hem ook staan jah, nu maar hopen dat er echt 10 kilometer afwijking zit in mijn teller :D

[rquote=1856266&tid=139892&author=Silverspeed][rquote=1856262&tid=139892&author=Stender][rquote=1856146&tid=139892&author=rooiepeet]niemand geflitst of narigheid gehad onderweg naar huis, tzou zo maar ineens kunnen gebeuren natuurlijk:)[/rquote]

Ik miste 'm op de heenweg, mijn broertje kon nog remmen. Maar 126kmu op de GPS is toch niet te hard? Heb na dat busje mijn mobiel de GPS aangezet om te kijken hoe hard ik reed op de cruise control.[/rquote]

je bedoeld op de heenweg de A12 bij htp 80.1? Zag hem ook staan jah, nu maar hopen dat er echt 10 kilometer afwijking zit in mijn teller :D[/rquote]

Die ja.

Reed 131kmu op de teller en ik weet nu dat de Bernard een afwijking heeft van 4 kmu. Vectra van m'n broertje heeft wel 10kmu afwijking.

[rquote=1856146&tid=139892&author=rooiepeet]niemand geflitst of narigheid gehad onderweg naar huis, tzou zo maar ineens kunnen gebeuren natuurlijk:)[/rquote]

Jij misschien om dat je erover begint??;) Wij niet....,Teminste ik hoop het van niet heb me op de heen en trugweg netjes ingehouden:D

[rquote=1855951&tid=139892&author=D.J.R.]Zo te zien was het erg gezellig zonder mij:D:D

Maar weer erg mooie foto's.

Ik zag dat er ook een rooie vectra station in de rij stond,ben dus niet de enigste met z'n op vallend kleurtje:P

Maar van wie is deze schitterende boliede???

Graag wat meer foto's ben er gek op.

Dirkjan[/rquote]

auto is van Tabe oftewel RedDiamond.

Kijk eens op vectrateam.nl voor :kewlpics

Ik miste 'm op de heenweg, mijn broertje kon nog remmen. Maar 126kmu op de GPS is toch niet te hard? Heb na dat busje mijn mobiel de GPS aangezet om te kijken hoe hard ik reed op de cruise control.

[rquote=1856266&tid=139892&author=Silverspeed][rquote=1856262&tid=139892&author=Stender][rquote=1856146&tid=139892&author=rooiepeet]niemand geflitst of narigheid gehad onderweg naar huis, tzou zo maar ineens kunnen gebeuren natuurlijk:)[/rquote]

je bedoeld op de heenweg de A12 bij htp 80.1? Zag hem ook staan jah, nu maar hopen dat er echt 10 kilometer afwijking zit in mijn teller :D[/rquote]

Geflitst wordt er vanaf 128 km/u, dus wie daar onder blijft blijft ook van die leuke acceptgiro's verschoond. :D

[rquote=1856262&tid=139892&author=Stender][rquote=1856146&tid=139892&author=rooiepeet]niemand geflitst of narigheid gehad onderweg naar huis, tzou zo maar ineens kunnen gebeuren natuurlijk:)[/rquote]

je bedoeld op de heenweg de A12 bij htp 80.1? Zag hem ook staan jah, nu maar hopen dat er echt 10 kilometer afwijking zit in mijn teller :D

nou ik niet, hoop ik, kheb alleen een keer in zitten halen (op de heen weg) over de baan met het kruis erboven, nou zegt me broertje dat daar camera's op staan dus dat ik een boete ken verwachten:hmmz

Die ja.

Reed 131kmu op de teller en ik weet nu dat de Bernard een afwijking heeft van 4 kmu. Vectra van m'n broertje heeft wel 10kmu afwijking.

[rquote=1855951&tid=139892&author=D.J.R.]Zo te zien was het erg gezellig zonder mij:D:D

Maar weer erg mooie foto's.

Ik zag dat er ook een rooie vectra station in de rij stond,ben dus niet de enigste met z'n op vallend kleurtje:P

Maar van wie is deze schitterende boliede???

Graag wat meer foto's ben er gek op.

Dirkjan[/rquote]

auto is van Tabe oftewel RedDiamond.

Kijk eens op vectrateam.nl voor :kewlpics

sow das mooi klote hoop het niet dan dat ze dat op de camera's kennen zien, ik reed ook nog iets te hard maar via die camera's kunnen ze toch geen snelheid meten.

Geflitst wordt er vanaf 128 km/u, dus wie daar onder blijft blijft ook van die leuke acceptgiro's verschoond. :D

[rquote=1857432&tid=139892&author=rooiepeet]sow das mooi klote hoop het niet dan dat ze dat op de camera's kennen zien, ik reed ook nog iets te hard maar via die camera's kunnen ze toch geen snelheid meten.[/rquote]

die camera's zijn om het verkeer in de gaten te houden en mogen niet gebruikt worden om mensen te beboeten. (was laatst in wegmisbruikers gezegt tenminste)

nou ik niet, hoop ik, kheb alleen een keer in zitten halen (op de heen weg) over de baan met het kruis erboven, nou zegt me broertje dat daar camera's op staan dus dat ik een boete ken verwachten:hmmz

[rquote=1857863&tid=139892&author=Silverspeed][rquote=1857432&tid=139892&author=rooiepeet]sow das mooi klote hoop het niet dan dat ze dat op de camera's kennen zien, ik reed ook nog iets te hard maar via die camera's kunnen ze toch geen snelheid meten.[/rquote]

die camera's zijn om het verkeer in de gaten te houden en mogen niet gebruikt worden om mensen te beboeten. (was laatst in wegmisbruikers gezegt tenminste)[/rquote]

geweldig ik ben blij om dat te horen, als ie een meid was geweest...

Terug
Naar boven