• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

VTN NIEUWJAARSMEETING

[rquote=1845652&tid=139892&author=Peer010]Ja laat ik dan ook me gezicht maar zien heb sinds vorig jaar ook een Vectra

wel wat problemen mee gehad in t begin maar ach hij rijd weer.

Klinkt gezellig hoor en ben pas lid vh forum

De Meern in Utrecht waar precies dan??

groeten Peertje[/rquote]

gezellig dat je ook komt, bij de grote parkeerplaats recht tegenover het AC restaurant, als je na 12 uur komt kan het niet missen :P weet niet meer wie dat was maar er was er vorig jaar eentje die liet zijn geluidssysteem even horen, zelfs in het restaurant was het nog te horen :)

@DJR: neem je haar en de taart toch mee naar de meern ;) bouwen we met zijn alleen wel even een feest :)

Bij deze het adres van De Meern :D

Om 12 eeu begint het meestal en eindigt tot de laatste weg is :) he Bas :P

AC De Meern

Meerndijk 59

3454HP De Meern

Ik weet wel wie dat was Silverspeed :angel:o

Dat was onze herrieschopper van VTN ... Vecstation ...

Bij deze het adres van De Meern :D

Om 12 eeu begint het meestal en eindigt tot de laatste weg is :) he Bas :P

AC De Meern

Meerndijk 59

3454HP De Meern

Ik weet wel wie dat was Silverspeed :angel:o

Dat was onze herrieschopper van VTN ... Vecstation ...

toppie silverspeed ben vd partij en laten we allemaal dan een taartje meenemen voor

DJR zijn vriendin :P

zet het gelijk in de agenda :D

toppie silverspeed ben vd partij en laten we allemaal dan een taartje meenemen voor

DJR zijn vriendin :P

zet het gelijk in de agenda :D

haha jah die kon er wat van :o

altijd super gezellig daar alleen beetje aan de koude kant, neem een dikke jas mee geef ik je als tip ;)

haha jah die kon er wat van :o

altijd super gezellig daar alleen beetje aan de koude kant, neem een dikke jas mee geef ik je als tip ;)

[rquote=1845720&tid=139892&author=Silverspeed]haha jah die kon er wat van :o

altijd super gezellig daar alleen beetje aan de koude kant, neem een dikke jas mee geef ik je als tip ;) [/rquote]

Er is als het goed is een kacheltje aanwezig :D:P

En anders een lange onderbroek aan king:

[rquote=1845720&tid=139892&author=Silverspeed]haha jah die kon er wat van :o

altijd super gezellig daar alleen beetje aan de koude kant, neem een dikke jas mee geef ik je als tip ;) [/rquote]

En anders een lange onderbroek aan king:

heren toch ... we zijn niet van zout of suiker toch? ... ik was er vorig jaar ook maar zo koud was het niet :agent

heren toch ... we zijn niet van zout of suiker toch? ... ik was er vorig jaar ook maar zo koud was het niet :agent

[rquote=1845739&tid=139892&author=sjouke]heren toch ... we zijn niet van zout of suiker toch? ... ik was er vorig jaar ook maar zo koud was het niet :agent[/rquote]

Als jij in de buurt van de kachel komt ga ik lekker voor je staan :P

[rquote=1845739&tid=139892&author=sjouke]heren toch ... we zijn niet van zout of suiker toch? ... ik was er vorig jaar ook maar zo koud was het niet :agent[/rquote]

Als jij in de buurt van de kachel komt ga ik lekker voor je staan :P

:P je weet toch dat ik in Amerika ben geweest vorige maand he ... sneeuw tot aan je knie :P en dezelfde temp. als hier :P

:P je weet toch dat ik in Amerika ben geweest vorige maand he ... sneeuw tot aan je knie :P en dezelfde temp. als hier :P

[rquote=1845725&tid=139892&author=-BlendjuH-][rquote=1845720&tid=139892&author=Silverspeed]haha jah die kon er wat van :o

En anders een lange onderbroek aan king:[/rquote]

neem jij die mee dan? :D

[rquote=1845725&tid=139892&author=-BlendjuH-][rquote=1845720&tid=139892&author=Silverspeed]haha jah die kon er wat van :o

neem jij die mee dan? :D

[rquote=1845761&tid=139892&author=Silverspeed][rquote=1845725&tid=139892&author=-BlendjuH-][rquote=1845720&tid=139892&author=Silverspeed]haha jah die kon er wat van :o

neem jij die mee dan? :D[/rquote]

Die onderbroek:P

Nee , iemand anders alst goed is ....

Sjouke :agent patser:P

Terug
Naar boven